پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رحمتی: به احترام آقایان افشاریان و حسن‌زاده از شکایت صرف‌نظر کردم

0

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، سیدمهدی رحمتی سرمربی نساجی در نشست خبری در جمع خبرنگاران درباره بازی فردا این تیم با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و روز به روز بهتر می‌شویم.

سرمربی نساجی مازندران افزود: سه اردو در پیش‌فصل داشتیم و بدنسازی سنگینی انجام دادیم. از دو سه هفته دیگر به شرایط ایده‌آل می‌رسیم.

وی در خصوص تیم حریف، گفت: گلگهر مربی خارجی و بازیکنان خوبی دارد. کمی از ساختار سال گذشته خود را حفظ کرده است. بازی سختی داریم.

گلگهر خیلی ساختارمند و باهوش بازی می‌کند.

رحمتی با بیان اینکه باید طوری در ورزشگاه شهید وطنی فوتبال بازی کنیم تا هیچ تیمی در اینجا آرامش نداشته باشد، گفت: هر چه جلو می‌رویم به هماهنگی کامل می‌رسیم. انشاالله با حمایت هواداران، اولین سه امتیاز خانگی را کسب خواهیم کرد.

سرمربی نساجی مازندران از شرایط تمرین در مازندران گفت و ادامه داد: قصد داشتیم در فاصله دو بازی خانگی که پشت‌سر هم داریم، تمرینات را اینجا برگزار کنیم اما امکانات لازم برای برگزاری تمرین در مازندران را نداریم.

رحمتی در خصوص شرایط داوری و اعتراضات گفت و بیان کرد: وقتی داور به لب خط می‌آید و می‌گوید: «هی! چی می‌گی؟» عملاً ذهنیت شما را خراب می‌کند، خیلی اتفاقات در بازی با پیکان افتاد که به احترام آقایان افشاریان و حسن‌زاده و دیگر داوران محترم از شکایت صرف نظر کردم. در بازی با مس سه داور در فاصله‌ای نزدیک، شدت خطای بازیکن مس را دیدند. در شرایطی که تیم مس در اوایل بازی باید ده‌نفره می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: کوبل داوری بازی فردا را داوران خوبی تشکیل داده‌اند که امیدوارم موفق باشند.

رحمتی در خصوص بازی‌های آسیایی و حذف تراکتور گفت: دیروز از حذف تراکتور بسیار ناراحت شدم. حذف تراکتور یک زنگ خطر برای فوتبال ایران بود که نشان می‌دهد فوتبال ما روزبه‌روز در حال پسرفت است.

پایان پیام / ۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.