پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رتبه سوم مازندران در تصادفات کشور

0

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران گفت: مازندران رتبه سوم تصادفات کشور را دارد

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، سید محمود میرفیضی در نشستی با خبرنگاران از برنامه‌های این سازمان در ایام نوروز خبر داد و افزود:  پنج درصد تصادفات منجر به فوت و 2.2 درصد کل کشور در مازندران رخ می دهد.

وی با بیان اینکه پنج درصد نسبت به سال گذشته کاهش فوت ناشی از تصادف داشتیم، ادامه داد: 9971 مورد تصادف داشتیم که ۴۶ درصد آن داخل شهر و ۵۴ درصد در حوزه پلیس راه بود.

میرفیضی افزود: تاکنون 50 نوع مواد منفجره ضبط و 84 نفر از عوامل تولید کننده دستگیر شدند. مردم به توصیه های پلیس اهمیت داده و  همانطور که به نیازهای مادی فرزندان خود اهمیت داده به سلامت و امنیت فرزاندان خود بدهند. شعار نوروز 97 امسال آرامش با نظم و امنیت است و 27 اسفند طرح نوروزی شروع می شود.

وی خاطرنشان کرد: سفرهای مازندران ملی است و در این راستا باید از همه امکانات استفاده کنیم. در نوروز امسال بیش از 7000 نفر نیرو به کارگیری کرده و 1500 گشت تلفیقی و خودرویی و 694 گشت پیاده در سطح استان داریم. 733 گشت مربوط به پلیس راه است و بخشی از گشت ها مربوط به راه های مواصلاتی در قالب استقراری و موتوری بوده و در حوزه پیشگیری، آگاهی و مواد مخدر و اطلاعات نیز گشت انجام می‌شود. 762 گشت در حوزه پیشگیری است.

میرفیضی در مورد فعالیتهای سال ۹۶ خاطر نشان کرد: اعطای 141 هزار گواهینامه در پلیس +10صورت گرفت و 6710 دستگاه خودرو در ۱۱ ماه اخیر شماره گذاری شد؛ 540میلیون تردد در 11ماه اخیر گزارش شده و بیشترین مسیرهای تردد در مسیر قایم شهر بوده است.

وی گفت: 2267 پرونده درحوزه قاچاق داشتیم و ۱۱ باند متلاشی شد. همچنین در موضوع تنفس جنگل ۲۲۹ تن چوب قاچاق کشف شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.