پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه مازندران منتظر ابلاغ 20 میلیارد تومان سفر نوبخت

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پیگیری برای اجرای پروژه بهسازی راه اطراف فرودگاه ساری برعهده اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران است.

در سفر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور، قول تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای تکمیل و بهره‌برداری این مسیر داده شده بود.

در نخستین پیگیری ما از مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران اعلام شده که تاکنون اعتباری برای تکمیل این پروژه به ما ابلاغ نشده است.

 در این گزارش موضوع را  از طریق مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران که  اقدامات عملیاتی برای انتخاب پیمانکار را در دستور کار خویش قرار داده پگیری کردیم.

سیدمحمد نظری اضافه کرد: از محل سفر نوبخت به مازندران ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های راه و شهرسازی مازندران مصوب شده بود.

وی اضافه کرد: آنچه را که مربوط به وظایف سازمانی  ما بوده انجام شده که منتظر تخصیص اعتبار برای مناقصه گذاری هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، اضافه کرد: اما هنوز اعتبارات سفر به ما ابلاغ نشده است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۰ میلیارد تومان از این ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مربوط به بهسازی جاده فرودگاه دشت‌ناز است.

نظری اضافه کرد: این پروژه حداکثر تا اردیبهشت سال آینده باید تکمیل شود اما تا این لحظه اعتباری ابلاغ نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اید، افزود: از سازمان برنامه و بودجه کشور موضوع را چند بار پیگیری کردیم و منتظر ابلاغ اعتبارات هستیم.

به گزارش فارس، میزان اعتبار اختصاص داده شده از سفر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور به مازندران ۱۹۷۷ میلیارد تومان بود که برای بیشتر طرح‌های فرصت زمانی بهره‌برداری تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری و پایان سال را تعیین کردند.

تکمیل پروژه تالار مرکزی شهر که در گذشته به نام مرحوم کردان نامگذاری شده بود،کتابخانه مرکزی شهر،تامین اعتبار بیمارستان ۳۷۰ تختخوابی، تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره،تخصیص اعتبار نیروگاه زباله‌سوز ساری،تامین اعتبار ساخت بیمارستان ماهفروجک ساری،بیمارستان ۲۳۷ تختخوابی جایگزین رازی قائمشهر،طرح آبرسانی به شهرهای گروه الف در بابل، فرودگاه در دست ساخت بیشه کلا محمودآباد، پل در دست اجرای شیرگاه شهرستان سوادکوه،ورزشگاه وطنی قائمشهر،سد لاستیکی سرخرود محمودآباد و کمربندی نور ـ رویان از جمله پروژه‌های بود که در سفر نوبخت به مازندران قول تامین اعتبار داده شده است.

 /۸۶۰۰۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.