پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه اندازی کمیته تخصصی حرکت با سرپرستی یاسر خاسب در تماشاخانه ایرانشهر

کمیته تخصصی حرکت با سرپرستی یاسر خاسب زیر نظر انجمن صنفی تئاتر شهر در تماشاخانه ایرانشهر راه‌اندازی شد که قرار است به برگزاری کارگاه‌های دائمی در زمینه حرکت بپردازد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از مهر، یاسر خاسب هنرمند چهاردانگه ای تئاتر کشور درباره راه‌اندازی کمیته تخصصی حرکت در تماشاخانه ایرانشهر گفت: طی صحبت‌هایی که با آقای دریابیگی عضو هیأت مدیره انجمن صنفی تئاتر شهر داشتیم، قرار شد تا کمیته تخصصی حرکت در تماشاخانه ایرانشهر راه‌اندازی شود. قرار است فعالیت این کمیته و اولین کارگاه آموزشی کمیته از تیرماه و تحت عنوان کارگاه‌های «بازیگری خلاق» آغاز شود که طی این کارگاه‌ها مسعود دلخواه متد اکتینگ و آرش دادگر صدا و بیان را آموزش می‌دهند.

 

این بازیگر و کارگردان جوان تئاتر درباره نحوه فعالیت کمیته تخصصی حرکت، توضیح داد: قرار است کمیته تخصصی حرکت کارگاه‌های دائمی با نگاهی تخصصی و به شکل عملیاتی، برگزار کند. همچنین قصد داریم از دل فعالیت‌های این کمیته تخصصی، فستیوال «solo body» را برگزار کنیم و سعی می‌کنیم هر چه زودتر فراخوان این فستیوال را هم منتشر کنیم.

 

سرپرست گروه «بدن دیوانه» درباره نحوه پذیرش متقاضیان حضور در کارگاه‌های کمیته تخصصی حرکت، یادآور شد: حضور در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است اما نگاه ما این است که در این کارگاه‌ها تخصصی‌تر کار کنیم. علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند از طریق سایت تماشاخانه ایرانشهر یا سایت گروه بدن دیوانه ثبت‌نام کنند.

 

خاسب درباره اعضای تشکیل دهنده کمیته تخصصی حرکت و کمیته‌های دیگری که زیر نظر انجمن صنفی تئاتر شهر شکل گرفته‌اند، گفت: به زودی اعضای کمیته تخصصی حرکت را معرفی می‌کنیم. گویا قرار است کمیته‌های تخصصی مختلفی از جمله کارگردانی، بازیگری و نمایشنامه نویسی زیر نظر انجمن صنفی تئاتر شهر در تماشاخانه ایرانشهر فعال شوند اما اولین اقدام در این زمینه راه‌اندازی کمیته تخصصی حرکت است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.