پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه اندازی اولیه نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان 1400

در بازدید معاون وزیر از نیروگاه زباله‌سوز ساری مطرح شد:

با تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری ساری برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز پیش‌بینی می‌شود راه اندازی این پروژه تا پایان امسال انجام می‌شود.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به همراه زارعی و بابایی نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس، محمدی تاکامی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران و شهردار مرکز استان از روند پیشرفت احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری بازدید کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در این بازدید گفت: پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری به دلیل اهمیت موضوع پسماند در مرکز استان موردتوجه دولت است  امیدواریم این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

جواد طالبی شهردار ساری گفت: تکمیل نیروگاه زباله‌سوز به‌عنوان مطالبه مهم شهروندان ساروی موردتوجه مدیریت شهری است و این اراده در شهرداری وجود دارد تا با عزمی قوی در نزدیک‌ترین زمان پاسخگوی نیاز شهروندان باشیم.

وی بابیان اینکه جلسات روزانه و مکرر برای حل مشکل این پروژه در شهرداری ساری برگزار می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از توانمندی‌های کارکنان این مجموعه با سرعت بخشیدن به فرایند ساخت این نیروگاه تأخیر درگذشته را جبران کنیم.

87 درصد تجهیزات موردنیاز این نیروگاه وارد سایت شده که 67 درصد آن نصب‌شده است و تاکنون 62 میلیارد تومان برای ابنیه و 75 میلیارد تومان در بخش تجهیزات این نیروگاه هزینه شده است با توجه به اهمیت این پروژه در مرکز استان شهرداری ساری تلاش می کند تا تا پایان امسال این نیروگاه را به مرحله سوزاندن زباله برساند.

گفتنی است نمایندگان دفتر برنامه عمران سازمان ملل متحد (یو ان دی پی) UNDP در ایران نیز روز دوشنبه به‌منظور بازدید از برخی اقدامات در حال انجام مازندران برای حل معضل زباله به این استان سفرکرده بودند از نیروگاه زباله‌سوز ساری باهدف بررسی اقدامات انجام‌شده و تلاش برای تبادل دانش فنی دفع پسماند بازدید کردند.

پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری در سه خط موازی 150 تنی با ظرفیت 450 تن در شهرک صنعتی مصطفی خمینی به همت مجموعه شهرداری ساری در حال انجام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.