پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌های مواصلاتی مازندران برفی است

0

رئیس پلیس استان از برفی بودن راه‌های مواصلاتی مازندران خبرداد.

علیرضا قدمی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در محورهای موصلاتی استان مازندران شاهد بارش برف هستیم، اظهار کرد: تمامی جاده ها در محورهای برف گیر استان لغزنده است.


وی در مورد محدودیت‌های ترافیک در محورهای مواصلاتی استان خاطرنشان کرد: به جز محور کندوان که از شنبه تا سه شنبه شب ها مسدود است  و در سایر محورها تردد جریان داشته و محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: در راه‌های مواصلاتی استان لغزندگی جاده و عدم رعایت سرعت مطمئنه و تخطی از سرعت مطمئنه  منجر به حادثه می شود که رانندگان باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند.

قدمی گفت:  در حال حاضر  منطقه ولی آباد از محور کندوان شاهد بیشترین بارش برف در استان است. همچنین در محور گدوک،  هراز و  کیاسر بارش برف به صورت  پراکنده و نامتناوب مشهود است. ضرورت رعایت سرعت مطمئنه برای رانندگان در جاده‌های برف گیر ضروری است.

بخشدار لاریجان گفت: بارش برف از شامگاه روز گذشته 16 دی ماه، قریب به 50روستای بخش لاریجان را سفیدپوش کرده است.

رضا مقدم در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه از عصر روز شنبه 16 دی ماه بارش برف در بخش کوهستانی لاریجان در محور هراز آغاز شده است، تصریح کرد: بارش برف هم اکنون ادامه دارد و قریب به 50 روستا سفیدپوش شده است.

وی تصریح کرد: بارش برف در منطقه لاریجان به پنج تا ده سانتی متر می رسد.

بخشدار لاریجان با اشاره به اینکه جاده هراز باز بوده و تردد در آن جریان دارد، بیان کرد: محور هراز لغزندگی داشته و خودروها وسایل ایمنی در جاده را به همراه داشته باشند.

مقدم با بیان اینکه پلیس راه و راهداری لاریجان به حالت آماده باش هستند، عنوان کرد: بارش برف در روستاهای مرتفع لاریجان ادامه دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.