پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌های اصلی هزارجریب نکا بازگشایی اما برخی محورهای فرعی مسدود است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حسین حمزه‌ایی با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات سبب مسدودشدن محورهای فرعی روستایی برخی روستاهای بخش هزارجریب نکا شده است، اظهار کرد: حجم بارش برف در ارتفاعات هزارجریب نکا سنگین بوده و در برخی نقاط به بیش از یک متر رسیده بود و همین امر تردد در بسیاری از مناطق کوهستانی را مختل کرد.

وی گفت: شدت بارش برف در بخش هزارجریب نکا که از پنج‌شنبه آغاز شده بود؛ بسیار زیاد و در ارتفاعات به بیش از یک متر رسیده بود و عملا” ارتباط بیش از ۵۰ روستا در مناطق بالا دست قطع شد.

بخشدار هزارجریب نکا افزود: از همان شب بارش برف با توجه به آماده باش مدیریت بحران در منطقه، تمامی نیروهای امدادی در منطقه مستقر شدند و  پرسنل راهداری تلاش کردند تا محورهای اصلی را بازگشایی کنند.

حمزه‌ای ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت اصلی بازگشایی مسیرهای اصلی بوده است؛ تلاش شد تا این محورها بازگشایی شود و به تدریج مسیرهای فرعی و آنتنی روستایی نیز بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به مسدود بودن برخی محورهای برخی در بخش هزارجریب نکا خاطر نشان کرد: جاده اصلی بندبن و ارم شب گذشته بازگشایی شد و در برخی از روستاها راههای آنتنی همچون سارم، کرداب، اریم، استخرپشت، ملاخیل و.. با کمک دهیاران بازگشایی شد و اکنون همه تلاش ما برای بازگشایی مسیر محورهای فرعی با حجم برف بالاست.

 

حمزه‌‌ای گفت: برخی از راه‌های فرعی باید حتما لودر باشد و امروز با تمام توان برای روستاهایی همچون سورک در حال بازگشایی است و روستاهای برفام و روستای کلا که از راه نکا استفاده می‌کند امروز بازگشایی می‌شود.

 

فریمک ، برما، ولامده ، کچپ‌محله بازگشایی شده اما نامطلوب است و تلاش داریم تا به مطلوبیت کامل برسیم و در برق مشکلی نداریم و مخابرات هم ۱۰ درصد باقی مانده که به دلیل دکل مخابراتی است و امیدواریم بازگشایی راه تا پایان امروز به اتمام برسد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.