پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌های اصلی بلده نور بازگشایی شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بارندگی شدید عصر گذشته در بخش بلده  زمینه جاری شدن سیل و انسداد محورهای اصلی و فرعی بخش بلده نور را به همراه داشته است.

سلیمان ایزدی با اعلام اینکه نیروهای راهداری پس از حضور در مسیرهای اصلی بلده نسبت به بازگشایی جاده هراز، پل زنگوله (کندوان) و جاده بلده به رویان اقدام کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نور  با اعلام اینکه عملیات بازگشایی راه‌های روستاهای بل ، کلاک‌سفلی،کلاک علیا ،کلیک، زرین کمر، مرش  و یوش که روز گذشته به دلیل سیلاب در دستور کار قرار گرفت، افزود: پاکسازی این مسیرهای روستایی هم با به کارگیری دو دستگاه گریدر، لودر، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه کامیون در حال انجام است و تا پایان وقت امروز این مسیرها نیز بازگشایی می‌شوند.

به گزارش فارس، بخش بلده شهرستان نور دارای ۴۵ روستا است که این شهر از طریق سه جاده هراز به طول ۵۳ کیلومتر ، جاده پل زنگوله(کندوان) به طول ۵۵ کیلومتر و جاده رویان نیز به طول ۷۰ کیلومتر به شهرهای شمالی و تهران دسترسی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جاری شدن سیل در مناطق مختلف استان مازندران خسارت‌های مالی سنگین به بار آورده است.

مفقود شدن پیرمرد ۶۰ ساله در منطقه بندپی شرقی و کشف جسد متلاشی شده یک خانم اهل منطقه لفور در بابل کنار از خسارت‌های سیل روز گذشته به مازندران عنوان شده است.

تخریب زیرساخت‌های روستایی، اراضی کشاورزی و راه‌های روستای از جمله خسارت‌های سینگین سیل روز گذشته به مازندران بوده که تاکنون میزان خسارت‌ها اعلام نشده است.

علاوه بر درگیری‌های مربوط به وقوع سیل، وضعیت قرمز کرونایی هم این روزها به یک دغدغه جدی تبدیل شده است.

قرمز بودن همه شهرهای استان و آمار بالای ابتلا به کرونا  از جمله چالش‌های که مردم مازندران با آن مواجه هستند.

ذکر این نکته هم ضروری است که برنامه‌ریزی برای تزریق واکسن کرونا تا حدودی جامعه را برای مقابله با کرونا آماده کرده است اما به دلیل قرار گرفتن استان در پیک مجدد احتمال افزایش تعداد مبتلایان وجود دارد.

 /۸۶۰۰۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.