پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی 8 هیأت هندبال بسیج در شهرهای مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

بهرام لیالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، با اشاره به استعدادهای مناسب در رشته ورزشی هندبال، اظهار کرد:پس از برگزاری جلسات با مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران ، هیات هندبال ورزش بسیج مازندران اسفند ماه ۹۸ راه‌اندازی شده است.

وی هدف از تشکیل این هیأت‌ها را توسعه رشته‌های ورزشی تیمی در بسیج مازندران اعلام کرد و گفت: برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری و استعدادیابی در رده‌های سنی مختلف و تشکیل تیم مقاومت هندبال را در دستور کار داریم.

رئیس هیأت هندبال مازندران خاطرنشان کرد: همگانی کردن امر ورزش در بسیج، تقویت آمادگی جسمانی و صیانت اخلاقی در رده‌های سنی مختلف، سازماندهی و تقویت روحیه جهادی و همکاری با هیات هندبال اداره کل ورزش و جوانان مازندران از دیگر برنامه‌های هیأت هندبال بسیج عنوان کرد.

این مسؤول ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم هیات هندبال بسیج مازندران تشکیل قرارگاه جهادی برای ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف است.

لیالی بیان کرد: با توجه به استقبال خوب در رشته هندبال و وجود استعدادهای فراوان در رده‌های سنی این رشته و سیاست‌های ورزش بسیج مازندران در مرحله اول هشت هیأت در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شد که اولویت اصلی ما شناسایی، جذب، آموزش و سازماندهی ورزشکاران هندبالیست بسیج شهرستان‌ها است.

وی با اعلام اینکه پس از برنامه‌ریزی و تکمیل ساختار هیأت زمینه‌سازی برای استعدادیابی و برگزاری مسابقات و همایش‌های مرتبط با این رشته را در دستور کار داریم.

 /86004/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.