پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی کافه کتاب خبر به مناسبت روز خبرنگار

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، همزمان با روز خبرنگار، اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، کافه کتاب خبر را در بوستان ولایت ساری راه‌اندازی کرد و با اهدای کتاب، از خبرنگاران پذیرایی کرد. 

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران روز پنج شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از راه‌اندازی کافه کتاب خبر این بود که در فضای غیرسالنی، در خدمت خبرنگاران باشیم و خبرنگاران هم برای لحظاتی از جو جلسات و برنامه‌های پوششی، خارج شوند.

آرزو ولیپور با بیان اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران در طول سال برنامه‌های متنوعی دارد که از حضور خبرنگاران بهره‌مند است، اظهار کرد: خبرنگاران در پوشش برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلفی که داریم کمک کار ما هستند.

وی با بیان اینکه شفافیت و اطلاع‌رسانی به موقع، لازمه کار خبرنگاری است، گفت: بسیاری از فعالان رسانه در مازندران از این ویژگی برخوردار هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه بخش اعظمی از خبرنگاری حرفه‌ای، ارتباط مستقیم با سطح مطالعه فرد دارد، تصریح کرد: از نوع نگارش خبرنگاران، مشخص می‌شود که چه میزان مطالعه دارند.

ولیپور با تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان رسانه‌ای، گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران این آمادگی را دارد تا کتاب‌های حوزه رسانه را در اختیار فعالان این گروه قرار دهد.

۹۹۲۷/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.