پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی پرواز دائمی «ساری – تهران»

0

استاندار مازندران از راه‌اندازی پرواز دائمی «تهران – ساری» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، «محمد اسلامی» در بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از فرودگاه ساری که با پرواز هواپیمای برجامی صورت گرفت، با بیان این‌که به‌زودی مشکل نبود خط هوایی دائمی ساری به تهران برطرف می‌شود، اظهار کرد: زیرساخت‌های حمل و نقل جزو لوازم و شتاب‌دهنده توسعه و پیشرفت هر کشوری بشمار می‌رود.

اسلامی گفت: در مازندران در حوزه حمل و نقل فقط به جاده توجه شده است در صورتی که مازندران دارای خط راه آهن و سه فرودگاه است.

وی با بیان این‌که توسعه خطوط هوایی موجب توسعه گردشگری خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر دیگر کشورها در حوزه گردشگری موفق عمل کرده‌اند به این دلیل بوده که بر روی گردشگری مدیریت شده تمرکز کرده‌اند یعنی یک بسته تعریف شده گردشگری را به مردم ارائه می‌دهند.

اسلامی با ابراز امیدواری در راه‌اندازی خط پرواز دائمی «ساری – تهران»، اظهار کرد: از روزهای آینده خط پروازی ساری تهران راه اندازی خواهد شد تا نیاز مردم مازندران در این بخش تا حدود زیادی برطرف شود.

وی فرودگاه ساری را دارای ظرفیتی بین‌المللی دانست و تصریح کرد: ایجاد خط هوایی بین‌المللی فرودگاه ساری می‌تواند از نظر اقتصادی برای شرکت‌های هوایپمایی به صرفه باشد و بازدهی مناسب داشته باشد.

استاندار مازندران با تأکید بر این‌که حمل و نقل جهش زیادی به رشد اقتصادی کشور و استان می‌دهد، یادآور شد: در شرایطی که بلندگوهای دمیدن ناامیدی در میان مردم شبانه‌روز در حال فعالیت هستند باید کاری کنیم تا دغدغه‌های مردم برطرف شود و گاهی انجام یک کار کوچک تأثیرات بسیار زیادی دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.