پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی «نذر رهایی» برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در بررسی‌های انجام شده ۵۷۷ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های مازندران به سر می‌برند که بیشتر آنها واجد شرایط برخورداری از تسهیلات ستاد دیه هستند البته اقدامات ستاد بر مبنای تحقیق و بررسی و کمک به مستحقان بوده و این روند ادامه خواهد داشت.

در همین راستا، ستاد دیه استان نذر رهایی با مشارکت در پویش نذر حسینی نسبت به آزادگی زندانیان جرایم غیرعمد را راه‌اندازی کرد که نیازمند حمایت خیران نیک‌اندیش استان است.

 حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران چندی پیش در جلسه معارفه مدیرعامل ستاد دیه استان گفت: در حال حاضر ۵۷۷ زندانی در انتظار آزادی در مازندران شرایط دریافت تسهیلات ستاد دیه هستند.

علی استادی مدیرکل زندان‌های مازندران نیز اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ۶۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان داریم و حدود ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های خیرخواهانه جمع‌آوری شده است.

غلامرضا عشریه رئیس ستاد دیه استان مازندران نیز با اشاره کمک ۲۵۵ میلیون تومانی یکی از خیران آملی برای کمک به آزادی زندانیان، افزود: حاج مصطفی فیروزی خیر آملی چند نفر از زندانیان را آزاد کرده است.

وی همچنین یادآور شد: انتظار داریم همه مازندرانی‌ها برای کمک به آزادی زندانیان کمک کنند و برنامه‌ریزی برای خالی کردن زندانیان جرائم غیرعمد را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم.

عشریه عنوان کرد: امسال در ستاد عید غدیر قرار شد تعدادی از زندانیان با هماهنگی بنیاد مستضعفان تا سقف ۵۰ میلیون تومان آزاد شوند که پرونده ۱۳۷ برای آزادسازی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ۹۳ زندانی از ابتدای امسال در بخش جرایم غیرعمد آزاد شدند، افزود: در این هفته دو زندانی آزاد می‌شوند و ۵ زندانی دیگر نیز با تکمیل پروسه پرونده آزاد می‌شوند.

به گزارش فارس؛ با این تفاسیر مابقی زندانیان نیاز به نگاه ویژه خیران همیشه در صحنه هستند، برای مشارکت در نذری رهایی؛ شماره حساب ۰۱۰۶۳۵۳۰۴۳۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۰۹۹۱۸۹۹۹۷۱۵۳۹ توسط ستاد دیه استان مازندران در دسترس است.

 /۸۶۰۴۸/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.