پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی در مازندران

0

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه کربلا مازندران از راه‌اندازی مرکز آموزشی مهارتی سپاه کربلا تحت عنوان دهکده اقتصاد مقاومتی در ساری خبر داد.

سردار محمدحسین بابایی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی و مهارت افزایی بسیج سازندگی (دهکده اقتصاد مقاومتی) که در سمسکنده ساری برگزار شد، با بیان اینکه این مرکز فرصت خوبی برای جوانان و بسیجیان جویای کار است، اظهار کرد: این مجموعه ۷ هکتاری بسیج سازندگی، فرصت خوبی برای جوانان جویای کار بوده است که با آموزش مهارت افزایی در این مجموعه می‌توانند وارد بازار کار شوند.
وی تصریح کرد: مرحله اول این آموزش، شامل مشاغل دام‌پروری و کشاورزی است اما در مرحله بعدی به آموزش مشاغل فنی و کارگاه‌های کوچک  پرداخته خواهد شد بنابراین این فضای آموزشی در هفته آینده کار آموز می‌پذیرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه هدف از ساخت این مجموعه آشنا شدن جوانان جویای کار با شیوه‌های نوین کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: منابعی که در اختیار جوانان قرار می‌گیرد باید بتواند راندمان تولید را افزایش دهد بنابراین کشاورزی بدون آب، خاک و چند قلوزایی از آموزش‌های مهم این مجموعه است.
بابایی یادآور شد: در این مجموعه با استفاده از امکاناتی که در اختیار است، می‌توان بهره‌وری لازم را برده و  آن به قطب آموزش و کارآفرینی کشور تبدیل کنیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.