پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راهیان نور جزء بهترین روش‌ها برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است

0

ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: راهیان نور یکی از بهترین روش‌ها برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده است.

سردار عبدالله ملکی عصر امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور دانشجویی که در دانشگاه مازندران برگزار شد، با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور در بین نسل جوان امروز جامعه اظهار کرد: برای برگزاری اردوهای راهیان نور باید شرایط و امکانات مناسب تهیه شود و از راویان خوب در این سفر معنوی بهره گیریم.

وی تصریح کرد: مردم مازندران دل در گرو شهدا دادند و ارادت خاصی نسبت به شهدای گمنام دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: درخواست‌های زیادی برای تدفین شهدای گمنام از مردم نقاط مختلف استان به دست ما می‌رسد و این نشان دهنده برکات شهدا است.

سردار ملکی از راه‌اندازی اردوهای راهیان نور دریایی در این استان خبر داد.

کوروش نوذری رئیس دانشگاه مازندران نیز در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: در بحث اردوهای راهیان نور باید مکانیسم جدیدی ایجاد کرده تا بتوانیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

راهیان نور یک عملیات فرهنگی است

سید امیر سادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی مازندران نیز با بیان اینکه دانشگاه مازندران هر ساله دبیری اردوهای راهیان نور را به عهده دارد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های وزارت علوم تأکید بر افزایش ده درصدی اعزام‌ها نسبت به سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه اولویت اعزام با راهیان نور بار اولی است، افزود: راهیان نور یک عملیات فرهنگی است که باید بر ضرورت اجرای آن و توجه به محتوای این اردوها تاکید داشت.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران یادآور شد: راویان باید در مسیر اردو ذهن دانشجو را برای شنیدن مطالب و خاطرات خوب از منطقه عملیاتی آماده کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.