پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راهیابی عکس یک چهاردانگه ای به مرحله نهایی مسابقه عکاسی “شهرمون”

با پایان مسابقه عکاسی "شهرمون"

عکس سیدمحمدعلی قادری به مرحله نهایی راه یافت

0

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری؛ مسابقه عکاسی “شهرمون” بعد از دو مرحله تمدید در تاریخ 30 آبان به پایان رسید و در نهایت بعد از برگزاری دو مرحله داوری، به پیشنهاد کاربران 8 اثر برتر از طریق فضای مجازی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری به نظرسنجی گذاشته خواهد شد تا در نهایت سه عکس برتر از نگاه شهروندان و کاربران صفحه رسمی سازمان  مشخص شود.

در مرحله اول داوری، کارشناسان از میان بیش از 100 عکس 50 عکس را به عنوان آثار منتخب شایسته حضور در مرحله بعدی دانستند، در مرحله دوم نیز 8 اثر  به عنوان آثار راه یافته به بخش نهایی انتخاب شدند.

در مرحله نهایی، داوری آثار بر عهده شما شهروندان و کاربران عزیز خواهد بود تا از بین 8 اثر راه یافته به مرحله نهایی، سه عکس بعنوان عکس برتر معرفی گردد. نظرسنجی در صفحه رسمی سازمان در شبکه مجازی اینستاگرام صورت خواهد گرفت.

قابل ذکر است؛ بعد از برگزاری داوری نهایی، اسامی سه هنرمند برتر اعلام و جوایزشان از طرف سازمان مدیریت پسماند اهدا خواهد شد .

این جشنواره با هدف ارتباط دوسویه با شهروندان خلاق و استفاده از توانایی و مهارت های آنان در ارتباط صمیمی و تاثیرگذار در راستای آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت صحیح پسماند، از 15 شهریور ماه الی 30 آبان ماه برگزار شده بود که نکته جالب توجه حضور هنرمندان سرتاسر کشور در این مسابقه بود که از استان ها و شهرهای مختلف کشور در این مسابقه عکاسی شرکت کرده بودند.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری؛ سه عکس برتر بزودی و بعد از پایان نظرخواهی، معرفی و اعلام خواهد شد.

گفتنیست؛ نظرسنجی مجازی روز سه شنبه 2 آذر در صفحه رسمی سازمان در اینستاگرام برگزار خواهد شد و تصاویر ثبت شده توسط ابراهیم فلاح، احسان فضلی اوسانلو، اکبر قاسم پور، سیدمحمد علی قادری، مهدی برزگر ایوکی و مهدی محبی پور از شهر ساری و الناز پناهی از شهر زنجان، علی هاشمی از کاشان به نظرسنجی در بین کاربران و شهرندان عزیز گذاشته خواهد شد.

سیدمحمدعلی قادری عکاس و خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اهل روستای اراء می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.