پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راهزن مسلح مهمان زندان بابل شد

0

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک نفر اراذل و اوباش سابقه دار که با استفاده از اسلحه به قدرت نمایی، زورگیری و سلب آسایش عمومی شهروندان پرداخته بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش بندپی شرقی این شهرستان قرار گرفت.

او از شناسایی متهم به شرارات و زورگیر مسلح پس از تلاش بی وقفه توسط ماموران خبر داد و افزود: ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی در عملیاتی ضربتی و با انجام تعقیب و گریز در مناطق کوهستانی، خودروی این اوباش سابقه دار را توقیف و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در ادامه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم در بازرسی از خودروی متهم، گفت: این متهم که دارای پرونده‌های متعدد کیفری از جمله کلاهبرداری، راه زنی، تخریب عمدی، درگیری و نزاع دست جمعی و فردی و… می‌باشد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی و سپس تحول زندان شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان افزود: امنیت شهروندان خط قرمز ماست و به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهیم داد، به همین دلیل شهروندان در صورت نیاز به فوریت‌های پلیس با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.