پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی نخستین پردیس سینمایی حوزه هنری مازندران در نوشهر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، مهدی معصومی‌گرجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شروع کار پردیس سینما در ساری از ۲ سال پیش بوده است، اظهار کرد: پردیس سینمایی در نوشهر در طول یکسال به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه پردیس سینمایی مهر همافران نوشهر در چهار سالن ساخته شده که شامل یک سالن ۸۰ نفره، دو سالن ۴۰ نفره و یک سالن ۳۰ نفره ویژ کودکان است، افزود: این پردیس با هزینه بالغ ۸۰ میلیارد ریال ساخته و همچنین این مبلغ از محل اعتبارات حوزه هنری کشور تامین شده است.

معصومی‌گرجی گفت: پردیس سینمایی مهر همافران نوشهر توسط موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز و حوزه هنری انقلاب اسلامی مازندران با همیاری شهرداری و شورای شهر نوشهر در حال احداث است.

وی افزود: سینماسازی و توسعه فضاهای فرهنگی و هنری نیز از اهداف مهم و ارزشمند حوزه هنری است.

رئیس حوزه هنری ضمن بیان اینکه سینماهای پردیس مجتمع کامل متشکل از فضاهای مختلف است، ادامه داد: مردم ما هم باید از امکانات به‌روز فرهنگی استفاده کنند.

وی افزود: حوزه هنری به عنوان یک مرکز تخصصی فرهنگی هنری انقلاب اسلامی بعد از انقلاب در تلاش برای انجام کارهای بزرگ و در جهت آرامش تعالی و رشد جامعه و همچنین حفظ فرهنگ، آداب و رسوم ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

معصومی گرجی به سینماسازی و توسعه فضاهای فرهنگی و هنری نیز اشاره کرد و گفت: احداث پردیس سینمایی در شهرها به نوعی توسعه شهری، فرهنگی و هنری است.

وی با بیان اینکه پردیس در چند سالن مختلف از جمله گالری، استودیو، فروشگاه محصولات فرهنگی، رستوران، کافی شاپ، شهر بازی برای خدمت به مردم احداث شده است.

وی با بیان اینکه این پردیس سینمایی برای استفاده مردم از امکانات به‌روز است اظهار کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با سرعت بالا در حال رشد است و در کشور ما نباید عقب باشیم و مردم باید از امکانات روز دنیا استفاده کنند.

معصومی گرجی با بیان اینکه پردیس سینمایی از امکانات روز دنیا برخوردار است گفت: هدف از احداث این پردیس‌ها فاصله مردم با فضای مجازی منفی و سوق به سمت فضاهای فرهنگی می‌باشد.

وی افزود: حوزه هنری در ۴۰ ساله انقلاب با تولیدات مختلف از عرصه سینمایی، تجسمی و غیره خدمت به مردم را ثابت کرده است.

معصومی گرجی به جایگاه ویژه غرب مازندران اشاره کرد و افزود: به دلیل توریستی بودن این منطقه به مکان فرهنگی نیار داشت.

وی به احداث سالن شقایق در سال‌های پیش اشاره کرد و گفت: این سالن امکانات خوبی نداشت.

 /۸۶۰۶۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.