پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی رسام در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قایم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسام مخفف رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت می‌باشد که سه راهبرد موثر بر تقویت مشارکت در انتخابات، پایش دقیق وضع موجود ، گفتمان سازی و تولید محتوا را دنبال می‌کند.

وی افزود: رقابت پایه‌ساز مشارکت است و این سه راهبرد حاصل رمزگذاری در زمینه‌های اتاق پایش فرهنگی، گفتمان و تولید محتوا به شما می‌رود.  

گرجی افزود: مرحله نخست رسام، راهبرد مشارکت بوده که اهمیت آن با توجه به حجم گسترده تبلیغات دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ناامید کردن مردم از انتخابات از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در این مرحله رسام از سه‌ اتاق تخصصی بهره‌خواهد برد؛ اتاق اول اتاق رصد و پایش وضعیت است که در این اتاق وضعیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان و کشور مورد پایش قرار خواهد گرفت، این اتاق را متخصصان رسانه، روان‌شناسی، مدیریت، آمار و علوم سیاسی تشکیل خواهند داد.

عزیززاده گرجی گفت: اتاق دوم اتاق گفتمان است، این اتاق که اعضای آن را تشکل‌های دانشگاهی، تشکل‌های مردم‌نهاد، نمایندگان اصناف، نخبگان فرهنگی و سیاسی و نمایندگان ادوار استان تشکیل می‌دهند مواد خام و پیشنهادهای اتاق رصد را به موضوعات گفتمانی در قالب نشست‌های تبیینی، پرسش‌و پاسخ و تریبون آزاد بدل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اتاق سوم این قرارگاه، اتاق تولید محتوا است، این اتاق که از متخصصان رسانه، صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و تشکل‌های مردم‌نهاد بهره می‌برد تولیدات اتاق گفتمان را در قالب ویدئو، صوت، پادکست‌های تبلیغاتی و… برای فضای عمومی منتشر خواهد کرد.

این مسوول تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این اتاق‌ها پایش مستمر وضعیت فرهنگی و سیاسی جامعه و شناسایی روندهای نامطلوب در خلال برگزاری انتخابات می‌باشد.

گرجی ادامه داد: این اتاق نقش پایش گر عوامل زمینه‌ای و مداخله گر انتخابات مازندران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در باب پیوست فرهنگی خواهد بود.

 وی از نخبگان و فعالان سیاسی و فرهنگی و اصحاب رسانه استان دعوت کرد تا با ارائه هرگونه ایده یا طرح که برای پرشور کردن انتخابات اسفند دارند، ستاد انتخابات مازندران را در این ماموریت تاریخی یاری کنند.

پایان پیام/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.