پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی سه خانه یاریگران زندگی در مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در آئین افتتاح خانه یاریگران زندگی که در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری برگزار شد، اظهار کرد: در کنار اقداماتی همانند مقابله و درمان اما اولویت راهبردی ستاد بحث پیشگیری از بروز و شیوع اعتیاد است.

وی افزود: طرح یاریگران زندگی نیز در راستای پیشگیری از بروز و شیوع اعتیاد تصویب شده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه طرح یاریگران زندگی دو هدف را دنبال می‌کند، تصریح کرد: همه کمک کنیم تا کسانی که درگیر این بلا شدند درمان شوند و به جامعه برگردند.

مومنی ادامه داد: البته اولویت اصلی دیگر افرادی که ازنظر محیطی و سایر در معرض آسیب هستند با اقدامات آگاهی‌بخشی به سمت موادمخدر سوق یابند و آگاه شوند چه آینده‌ای در انتظارشان است و راهی جز  تباهی در پایان این مسیر نیست.

وی با بیان اینکه با این دو هدف طرح یاریگران زندگی تصویب شد، تصریح کرد: امروز هم با همت استاندار مازندران و آموزش و پرورش این مرکز به‌عنوان‌ مرکز استانی افتتاح و راه‌اندازی شد.

دبیر ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: استاندار مازندران اعلام کردند این مرکز در دو شهرستان آمل و غرب استان راه‌اندازی می‌شود و ما هم در ستاد مبارزه با موادمخدر تلاش می‌کنیم تا منابع لازم را در اختیار قرار دهیم تا این مهم اجرایی شود.

مومنی گفت: هیچ گریزی نداریم مگر اینکه پیشگیری در بحث موادمخدر را در اولویت قرار دهیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.