پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی دفتر قبول برنج شمال کشور در باجه‌های پستی

0

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از مازندران، محسن بخشی مدیرکل پست استان در نشستی با مدیرعامل مرکز بین المللی تجاری پایانه صادرات برنج ایران، به ظرفیت‌های این استان برای راه‌اندازی دفتر قبول برنج شمال کشور اشاره کرد و گفت: امکان‌سنجی برای راه‌اندازی باجه قبول بیش از ۴۰ درصدی نیاز  برنج کشور در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: به‌منظور تبیین نیاز مردم ایران به برنج و ایجاد یکپارچگی قیمت و توزیع روزانه با کیفیت مطلوب در دور دست‌ترین نقطه‌ داخل کشور راه‌اندازی دفتر قبول پستی برنج ضروری است.

مدیرکل پست استان مازندران با بیان اینکه رشد ترافیکی و مباحث اقتصادی از دلایل توجیهی ایجاد دفتر پست برنج است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های مناسب و موقعیت جغرافیایی استان برای تبدیل شدن به هلدینگ هاب برنج شمال کشور، براساس امکان‌سنجی روزانه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مرسوله پستی در این دفتر پستی برنامه‌ریزی شده است.

 بخشی یادآور شد: به‌منظور خرید برنج فروش آن به‌صورت اقساطی، همایش استارت آپی برنج ایران، تبلیغات پست مستقیم و نصب بنر در ادارات پست سراسر استان در دستور کار قرار دارد.

یزدان‌پناه مدیرعامل مرکز بین المللی تجاری پایانه صادرات برنج ایران نیز در ادامه اظهار کرد: به‌منظور راه‌اندازی دفتر پستی برنج شمال کشور در این مرکز یک باب واحد تجاری اهدا شد.

وی با تاکید بر قول مساعدت و قول همکاری همه‌جانبه به پست، گفت: این دفتر پستی در ۱۷مهر ۱۴۰۱ افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.