پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهداء کار بنیادی در مازندران است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه با بیان اینکه اتفاق‌های خیلی خوبی برای بزرگداشت و انتقال پیام شهدا طرح ریزی و درحال اجراست، گفت: تالیف و نشر کتب دفاع مقدس، تولید فیلم و مستند، برنامه ریزی برای اجلاسیه‌های اقشاری شهدا و نمایش‌های میدانی و راه اندازی دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهدای استان که یک کار بنیادی و از جمله اقداماتی است که به همت مسئولین شکل گرفته است.

«سردار آزادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه امروز در جلسه استانی دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی در کمیته‌های ۲۱ گانه این کنگره انجام شده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با حضور همه اقشار مردم، هنرمندان و اهل قلم و پیشکسوتان جهاد و شهادت به خصوص خانواده شهدا، شاهد اتفاق‌های خوبی در سطح استان برای گرامیداشت نام و یاد شهدا باشیم.

«یوسف نوری» استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: دومین کنگره بزرگداشت شهدای سرافراز استان مازندران در مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: مقدمات این کنگره توسط نهادهای مردمی بسیج مستضعفین و با مدیریت فرمانده سپاه کربلا به خوبی برنامه ریزی شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه این کنگره برای تعظیم و تکریم مقام شهداست و این امور مصداق جهاد است، بیان کرد: برنامه‌های متنوعی که مبنای هنری دارند، برنامه ریزی شده است و برای اجرای آن همه دستگاه‌ها پای کار آمدند.

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهداء کار بنیادی در مازندران است

وی به اجرای برنامه‌ها مطابق زمان بندی تاکید کرد.

نوری ادامه داد: استان مازندران در زمینه برگزاری یادواره شهدا معروف و زبانزد است.

استاندار مازندران گفت: اجرای برنامه‌هایی همچون اجلاسیه فرزندان شهدا، اجلاسیه شهدای بین المللی، پیش کنگره و .. غنای بیشتری به کنگره می‌دهد و می‌توان یک جریان انتقال پیام به کل عالم داشته باشد.

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهداء کار بنیادی در مازندران است

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.