پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رانش زمین؛ دلیل انسداد کندوان/ اعلام تصمیم بازگشایی یا ادامه انسداد کندوان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان به‌دلیل رانش زمین مسدود شده است، اظهار کرد: این موضوع باتوجه به اهمیت جاده و همچنین ایام نوروزی در دستور کار مسوولان پلیس راه و راهداری قرار گرفت.

مدیرکل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه بازدیدهای اولیه از محور کندوان صورت گرفت، اضافه کرد: بعد از انجام بازدیدها و همچنین افزایش میزان رانش، با هماهنگی پلیس محور مسدود اعلام شد.

جهانیان تصریح کرد: قرار است روز دوشنبه پس از انجام بازدید تکمیلی از جاده توسط مسوولان در ارتباط با بازگشایی و یا ادامه انسداد این محور تصمیم‌گیری شود.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت ترک محور هراز، تصریح کرد: اقدامات اولیه در این زمینه ازجمله لق‌گیری انجام شد و همچنین سنسورهایی در این منطقه نصب شده تا این منطقه زیر نظر کارشناسان باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به انجام مطالعات توسط کارشناس طرح، گفت: به ماموران پلیس راه و راهداری هم اعلام شده که بحث گشت‌های مستمر از منطقه را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش فارس، از  عمر این محور پرترافیک حدود ۱۰۰ سال می‌گذرد همین چند روز اخیر بود که سقوط سنگ جان دو مسافر را گرفت که امیدواریم با تصمیم‌گیری درست شاهد تکرار این موارد حوادث نباشیم.

 /۸۶۰۳۴/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.