پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

« رانش» بازگشایی راههای مسدوده شده مازندران را مشکل کرده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آفرین محمدزاده صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رانش وضعیت بازگشایی برخی مسیرها را با مشکل مواجه کرده است اظهار داشت: در منطقه دو دانگه، چهاردانگه، هزار جریب مسیرها بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد مسیرهای مسدود شده در سوادکوه نیز بازگشایی شده است گفت: امیدواریم با بازگشایی مسیر امدادرسانی کاملی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی و رانشی که با آن مواجه هستیم با مشکلات روبرو هستیم و امیدواریم در کوتاه زمان شاهد پاکسازی و تردد روان باشیم.

مدیرکل راهداری مازندران عنوان کرد: مسیرهای سوادکوه و لفور چندین مرحله بازگشایی اما دوباره با رانش مواجه شده است ولی همواره عوامل راهداری تلاش کرده اند به بهترین نحو ممکن خدمات را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه مازندران جزو سه استان پرتردد کشور به شمار می‌رود گفت: سیل و برف اخیر با روزهای پایانی سال مواجه شد و این بارش‌ها در شرق و مرکز استان منجر به بروز مشکلاتی شده است.

محمدزاده عنوان کرد: تجربه رانش، ریزش، سیل، برف و بارندگی شدید را همزمان با آغاز سفرهای مسافران داشته ایم و در محور هراز با ریزش‌های سنگریزه فراوان مواجه بوده ایم و گروههای راهداری اقدام به ارائه خدمات کرده اند.

وی گفت: آخرین مرحله رانش صبح امروز در محدوده آبشار در سوادکوه مواجه بودیم که هماهنگی لازم برای امور راهداری صورت گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.