پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا: عملیات حماس شوکی بوده که گنبد پولادین رژیم صهیونسیتی را شکست

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام علی سعیدی بعدازظهر امروز در نشست صمیمی با پیشکسوتان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه عملیات حماس شوکی بوده که گنبد پولادین رژیم صهیونسیتی را شکست، اظهار کرد: برای عملیات حماس در غزه دلایلی مانند عدم پاسخگویی این عملیات و فرسایشی شدن روابط، شکست همه مذاکرات، استمرار محاصره غزه، عدم پاسخگویی سازمان‌های بین‌المللی، تداوم حمایت یک‌طرفه آمریکا به رژیم صهیونسیتی، شدت عملیات دشمن در کرانه باختری، پیامدهای عادی‌سازی از مغرب تا بحرین و عربستان، تلاش رژیم صهیونسیتی برای عملیات در غزه و تلاش رژیم صهیونسیتی برای انتقال دو میلیون یهودی به سرزمین اشغالی می‌توان برشمرد که با عملیات حماس تمام این اهداف بهم ریخت هر چند این عملیات هم ۲۳ هزار شهید تقدیم کرد.

وی ادامه داد: در ابتدا رژیم صهیونسیتی تصور می‌کرد با سه سازمان اطلاعاتی موساد، شاباک و آبان  اشراف اطلاعاتی کامل بر اوضاع دارند اما با عملیات حماس شکسته شد.
 
سعیدی با اشاره به اینکه ویژگی این عملیات این بود که مدیریت اطلاعات عملیات قوی بود، افزود: در بحث حفاظت عملیات خیلی مدیریت شد چرا که هیچ کس نتوانست پی ببرد و این عملیات در نهایت حفاظت انجام گرفت و ترکیبی بودن آن هم به جهت عملیات هوایی و زمینی و دریایی بود.
 
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا، شکست نظامی اطلاعاتی رژیم صهیونسیتی، شکاف و شکست و اختلاف شدید درون رژیم صهیونسیتی، تحمیل تلفات سنگینی بر رژیم صهیونسیتی و اثبات قدرت مقاومت را از پیامدهای این عملیات برشمرد و دو عامل بیدار شدن اندیشه بشر و شکستن امپراطوری رسانه‌ای را مهم دانست.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در یازدهم دی‌ماه اظهار کرد: شأن یک ملت آینده‌ساز و تمدن‌ساز در این است که به دلیل مصالح نظام در انتخابات شرکت کند.
 
سعیدی اظهار کرد: در مسیر حرکت به سوی پیشرفت به دلیل برخی مشکلات نباید مصالح نظام نادیده گرفته شود و به تاکید رهبر انقلاب شرکت در انتخابات یک وظیفه است.
 
وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر شرکت در انتخابات افزود: کسانی که مخاطب دارند، دیگران را برای شرکت حداکثری در انتخابات ارشاد کنند چرا که واجب عینی و مصلحت نظام است و شرکت در پای صندوق‌های رای را حفظ کیان نظام است و باید از انقلاب و نظام دفاع کنیم.
 
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه مردم بدانند افتخار بزرگ اینست که پرچم هدایت جریان به دست ایران و رهبری انقلاب است ،تاکید کرد: ملت با رای خود در پای صندوق‌های رای به داشتن یک مجلس قوی رای خواهند داد.

پایان پیام/ م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.