پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس جمهور: آیت‌الله آقای شیخ محمد کوهستانی بی‌شک در زمره عالمان وارسته بود

0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در کنگره ملی آیت‌الله کوهستانی در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر پیام آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور را قرائت کرد.

این‌پیام آمده است: تجلیل از عالمان و اندیشمندان بزرگ دینی که با اخلاص و روحیه جهادی عمر گرانمایه خود را در راه نشر معارف نوراتی قرآن و اهل بیت و زنده نگه داشتن ارزش‌های الهی و انسانی و تربیت انسان‌ها صرف می‌کنند، حرکتی پسندیده و موجب اشاعه فضیلت ها در جامعه است.

مرحوم آیت‌الله آقای شیخ محمد کوهستانی بی‌شک در زمره عالمان وارسته بود که با وجود محدودیت‌های نظام شاهنشاهی با توکل به خدا و ایثار خدمات ماندگاری در راستای ترویج معارف الهی و تربیت شاگردان برای تحکیم مکتب اسلام به یادگار گذاشت.

این عالم‌پارسا با تاسیس حوزه علمیه در ملک شخصی در روستای کوهستان بهشهر، در انتقال دانش به طلاب تلاش کرد که این حرکت باقیات صالحات و صدقه جاریه برای ایشان است.

آیت الله کوهستانی مرد علم و عمل و اخلاق بود و با وجود تمکن مالی، ساده زیست و مردمی و کمالات معنوی و کرامات بود.

دعای همیشه این فقیه وارسته ماندن در خط اسلام بود و تا پایان عمر بر این مسیر استوار بود.

گرامیداشت یاد آن عالم وارسته به عنوان الگوی اخلاص عمل و پراکنده کردن رایحه اسلام برای جامعه الهام بخش بود و باید با حراست به آیندگان منتقل شود.

با نثار درود به این عالم ربانی از همه مردم و برگزار کنندگان این مراسم قدردانی دارم و یقین دارم که نکوداشت این عالم برجسته و شکور از نعمات الهی است و توفیق بیشتر علمای اعلام را از خداوند مسئلت دارم.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م/س


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.