پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیسی آمده تا پایانی بر تبعیضات و بی عدالتی باشد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید صولت مرتضوی در گردهمایی بزرگ حامیان سید ابراهیم رئیسی در نور، اظهار کرد: همه عناصر انقلابی راه افتادند تا مسیر برای پایه‌گذاری و شکل گیری یک دولت انقلابی و عدالت‌خواه هموار و ریل گذاری شود.

وی افزود: در کشوری که بالغ بر ۱۸۰ میلیون هکتار وسعت دارد، مشکل مسکن داریم؛ در کشوری که اراضی مستعد کاشت بالغ بر ۱۸ میلیون هکتار است، برای مدیریت پیاز، سیب زمینی، مرغ و گوشت قرارگاه تشکیل می دهند، کشوری که معدن دارد، نفت دارد نقاط گردشگری، منابع انسانی قوی دارد یکی از مشکلات مردم، اشتغال است.

 معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام رئیسی، خاطر نشان کرد: منابع کشور را بین عده قلیلی توزیع کردند و میلیاردها دلار در جیب عده‌ای رفت، فساد به بدنه دستگاه اجرایی رسوخ و نفوذ کرد، ما کمبود منابع نداریم ولی متاسفانه برخی که به قدرت می رسند بیت‌المال را طعمه می پندارند.

مرتضوی تصریح کرد: اکنون سیدی راست قامت از تبار حاج  قاسم سلیمانی آمد تا دست بسیاری از افراد که آلوده بیت المال بود را قطع کند همان‌طور که در قوه قضائیه کرد، البته رئیسی گفته برخورد قضایی برخورد با معلول است باید با علت برخورد کرد.

 وی ادامه داد: رئیسی معتقد است، باید کسی بر سر کار بیاید که دل در گرو مردم دارد تا مشکلات را حل کند؛ کسانی به کار گمارده شوند که به منافع ملی توجه کنند، کسانی که فرزندان و بستگان آنها در آمریکا و اروپا زندگی می‌کنند، نمی توانند در مذاکرات از منافع مردم حمایت کنند.

 معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی انتخابات حجت الاسلام رئیسی، افزود: رئیسی آمده تا کسانی را به کار بگمارد تا امین مردم باشند و مانند سردار سلیمانی برای بشریت عزت بیافریند نه اینکه بین تعارض منافع ملی و منافع شخصی، منافع شخصی خود را ترجیح دهند.

 مرتضوی بیان کرد: رئیسی آمده تا پایانی باشد برای تبعیضات و آغازی برای اتحاد و انسجام ملی و اثبات کند این ملت رشید با پشتوانه جوانان شرافتمند تحصیل کرده، مدیر و مدبر می‌تواند بر تمام مشکلات فائق آید.

 وی گفت: رئیسی آمده تا به کشاورزی رونق و به قاچاق سازمان یافته پایان دهد، شکاف طبقاتی را کاهش و بی عدالتی را سامان بخشد.

عبدالوحید فیاضی نیز در این گردهمایی، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب، دولتی را پایه ریزی می کنیم با رئیس جمهوری عدالت محور و سالم که به همه تهمت‌ها پایان بدهد.

وی افزود: جمهوری اسلامی مظلوم و انقلاب اسلامی مظلوم تر است اگر اسلام و جمهوریت به معنای واقعی اجرا شود مشکلات جامعه حل می‌شود.

 نماینده اسبق شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی با رای مردم اداره می‌شود اما مراقب باشید اشتباه نکنیم، لااقل با آگاهی اشتباه نکنیم که جبران نمی‌شود.

فیاضی با اشاره به اینکه موج تهمت‌ها و تخریب همچنان ادامه دارد، خطاب به تخریب کنندگان، بیان کرد: چرا مردم را از فرد عدالت‌خواه و فساد ستیز می‌ترسانید، کسی که قصد خدمت دارد و نشان داده سالم است، برای چه کسانی خطر دارد؟

 

 وی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی ایران را حرم نامید، امروز حفظ این حرم با سلاح نیست بلکه تکلیف‌مان رای دادن و صندوق رای حرم است، باید دقت داشته باشیم که جمهوری اسلامی اگر حرم است به خاطر جمهوریت و اسلامیت آن است که امام(ره) تاکید فرمودند؛ نگذارید «نااهلان و نامحرمان» بر مسند تکیه بزنند.

نماینده اسبق شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: 28 خرداد فریب نیرنگ دشمن را نخورید و با حضور پای صندوق رای و انتخاب افراد اصلح، پاک‌دستان، محرمان و اهلان را انتخاب کنید.

انتهای پیام/86023/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.