پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که خادم مردم و ولایت باشد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، نماینده ادوار مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملکرد دولت سیزدهم، یادآور شد: یاد شهدای خدمت بویژه آیت الله رییسی را گرامی می‌داریم و یادمان باشد رییس جمهوری می‌خواهیم که خادم مردم، نظام و ولایت باشد و تا آخرین لحظه با مردم و خادم مردم باشد.

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس نهم و دهم شامگاه ۱۱ تیرماه در افتتاح ستاد نمایندگان ادوار شمال کشور در ساری با عنوان اینکه مازندران استان مظلومی است، اظهار کرد: یادتان می‌آید که در مجلس گفته بودیم بشکند آن دست که برنج وارد می‌کند الان هم تاکید می‌کنیم دریا و جلگه‌های پهناور استان مازندران مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هر کسی بعنوان رییس جمهور انتخاب شود ما  خواهان حقوق حقه این استان هستیم.

این فعال سیاسی و اجتماعی افزود: اینکه چرا دکتر پزشکیان را انتخاب کردیم به این دلیل است که دکتر پزشکیان همان چیزی است که شما در تلویزیون می‌بینید چرا که وقتی کف دستش را نشان می‌دهد یعنی نشان‌دهنده سادگی‌اش است.

دامادی اظهار کرد:اولین امکاناتی که یک‌ دانشجو می‌خواهد اینترنت پر سرعت است.

این فعال سیاسی یادآور شد :فضای فیلترینگی که در کشور  ایجاد شد موجب بوجود آمدن بازار فیلترشکن برای عده‌ای خاص شده است و باید به این موضوعات پاسخ داده شود.

او توضیح داد :دکتر مسعود پزشکیان در مناظرات نشان داد اخلاق مدار است و به رقبا احترام می‌گذارد. ما خواهان مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای هستیم.

  

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.