پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ذلت آمریکا از قدرت ایران است/وابستگی عمیق مردم به جمهوری اسلامی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در مصلی شهرستان، ضمن سفارش همه به تقوای الهی، پیشاپیش ولادت امام محمد باقر (ع) را تبریک و شهادت امام هادی (ع) را تسلیت گفت.

وی با تقدیر از مردم که در این شرایط سخت مسیر انقلاب و شهدا را حمایت می‌کنند، افزود: حماسه ۲۲ بهمن امسال نشان داد مردم به جمهوری اسلامی و انقلاب وابستگی عمیقی دارند و حضور گسترده جوانان در گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی، نشانگر آگاهی اقشار جامعه از پیشرفت‌های گسترده سیاسی، دفاعی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی، اقتصادی و نظامی ایران اسلامی است.

جلالی با تاکید بر اینکه تاثیرگذاری جمهوری اسلامی از دفاع در برابر تمام دنیا در دوران هشت سال دفاع مقدس تا بحران سوریه و تغییر معادلات جهانی توسط موشک‌های نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داشته است، تصریح کرد: همه این دستاوردها موجب عجز و ترس آمریکا و اسرائیل نسبت به جمهوری اسلامی شده است.

امام جمعه شهرستان فریدونکنار با اشاره به اینکه پیش از انقلاب گازکشی شهری و روستایی بسیار محدود و در حد صفر بود اما حالا همه کشور از این نعمت بهره‌مند هستند، ادامه داد: پیش از انقلاب حتی سیم خاردار نیز وارداتی بود اما امروز جز هشت کشور برتر دنیا در قدرت نظامی هستیم،  خفقان کامل پیش از انقلاب امروز با آزادی‌های سیاسی معاوضه شده و مردم مسوولان کشوری منطقه‌ای را با تصمیم و آزادی خودشان انتخاب می‌کنند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز مدافع اصلی مظلومان جهان است و بدون وابستگی به قدرت‌های سلطه طلب عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در دریا، هوا و زمین از برترین قدرت‌های جهان بوده و همین قدرت سیاسی گسترده موجب استقبال بزرگ مردم عراق از رئیس قوه قضاییه کشور شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز آمریکا را به ذلت کشیده است، گفت: آمریکا باید بداند حرف ملت ایران همان است که مقام معظم رهبری فرمودند و اگر قرار به شرط باشد، باید اول تمام تحریم‌ها را لغو کنند و بعد ایران راستی‌آزمایی کند و سپس به تعهدات برجامی برگردد.

 /۸۶۰۴۸/ع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.