پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ذخیره سازی ۶۰۰ تن سیب در مازندران/۱۸ کارخانه از تملک بانک خارج شد

0

به گزارش خبرنگار، مجید حسین زادگان بعداز ظهر پنجشنبه در همایش ائمه جمعه استان مازندران در مصلی قدس آمل با بیان اینکه مشکلات بازار و مردم را می دانیم و در واردات و صادرات دچار مشکلاتی هستیم، افزود: به خاطر نتوانستن در پرداخت وجه بین کشورها دچار کمبود در یکسری اغلام دامی هستیم ولی برای شب عید ۶۰۰ تن سیب و ۵۰۰ تن پرتقال در مازندران ذخیره سازی شد.

وی اظهار کرد: در این مدت کوتاهی که در این مسند هستیم سعی کردیم وفاق را ایجاد کنیم و در حوزه قضایی با همکاری قوه قضائیه مشکلات واحد های صنعتی را برطرف کنیم.

استاندار مازتدران با بیان اینکه در این مدت ۱٨ واحد صنعتی از تملک بانک خارج شدند، ادامه داد: واحد های اقتصادی دچار مشکلات هستند که سعی ما بر حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه جلسه ای که مجمع نمایندگان داشتیم که برای ایجاد منطقه آزاد به توافقاتی رسیدیم، افزود: ایجاد منطقه ازاد و حل مشکل زباله از اولویت های این نشست بود و بررسی شود و این مهم به صورت ریشه ای دنبال می شود

مقام عالی دولت در استان مازندران به بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه در چند سرفصل توصیه داشتند که ما در این مهم مطالعاتی را انجام دادیم و برنامه عملیاتی هر حوزه مشخص می شود.

وی با بیان اینکه در بحث ورزش صبحگاهی توصیه ما اصل موضوع و ایجاد تحرک است، گفت: برای ایجاد توسعه اقتصادی به یک انسان سالم و با نشاط در جامعه نیازمندیم زیرا در طول ٨ ساعت کار اداری در روز، یک ساعت بهره وری مفید داریم که ورزش صبحگاهی می تواند یک تنوع باشد.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار چاقی، سرطان معده و غیره در مازندران وجود دارد، افزود: ما در ورزش همگانی دچار مشکلاتی هستیم کهداین مهم در حوزه بانوان خیلی بیشتر است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه یکی از عوامل موفقیت کشورهای توسعه یافته، مردم و سمن ها هستند، گفت:دو نوع سمن اقتصادی و عمومی یا اجتماعی در جامعه داریم که می توانند معظلاتی را که با آنان مواجه هستیم را برطرف می کنند.

وی با بیان اینکه مردم از ما مسئولان توجه می خواهند و ما موظف به پاسخگویی هستیم، ادامه داد: نقدهایی که توسط ائمه جمعه در خطبه نماز مطرح می شود فرمانداران را مکلف کردیم برای رسیدگی به ما منعکس کنند.

حسین زادگان با اشاره به ایجاد سامانه ارتباط مردم با مسئولان استانی گفت:سامانه ای را راه اندازی کردیم تا مردم ایده ها و مشکلات خود را بدون حضور و طی مسافت هایی از شهرهای دیگر با ما در میان بگذارند.

استاندار مازندران با اشاره به حواشی ایجاد شده در انتخاب مدیر آموزش پرورش بابل بیان کرد: این مسئله به دلیل اختلافات بین نمایندگان این شهرستان ایجاد و این موضوع حتی به وزارت آموزش و پروش کشیده شد و انشاالله به زودی حل می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.