پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار مسئولان و بسیجیان چهاردانگه با حجت الاسلام تیموری+تصاویر

به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از مسئولان و بسیجیان بخش چهاردانگه با حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش دیدار کردند.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از مسئولان و بسیجیان بخش چهاردانگه با حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش دیدار کردند.

 

این دیدار که در اوایل روزهای دهه مبارکه فجر امسال در دفتر فعلی امام جمعه محترم با حضور مدیران و مسولین و بسیجیان خواهر و برادر انجام شد، حجت الاسلام تیموری این انقلاب را مرهون بصیرت مردم در سایه رهبری پیامبرگونه امام خمینی دانستند و اکنون نیز رهبری آیت الله خامنه ای را مهمترین عامل حفظ این انقلاب در کنار هوش، بصیرت و عمل به موقع مردم دانست.

 

وی در باب تذکر به مسولین بخش در ادامه، خدمتگزاری به مردم و تلاش برای حل مشکلات موجود در بخش را یکی از راههای خوب قدر نعمت انقلاب و مردم فهیم و همواره یاور انقلاب اسلامی دانست.

 

امام جمعه بخش به بیان مشکلات موجود در اوایل انقلاب و پشت سر نهادن آن همه مشکلات خطرناک قدرت و موقعیت کنونی انقلاب را در جایگاه جهانی موثر و قدرتمند دانست و به این نکته اشاره نمود که اکنون دشمن به خوبی می داند که ایران را نمی تواند از معادلات منطقه ای و جهانی نادیده بگیرد.

 

IMG_6704 IMG_6712 IMG_6714

 

3 نظرات
  1. 811 می گوید

    باسلام میخواستم بدونم تو این ایام که زمان مناسب برای افتتاح طرح های عمرانی و ساخت وساز…. هست اقایون مسولین بخش چه چیزهایی رو واسه افتتاح دارند ؟ لطفا جواب بدین واقعا میخوام بدونم منطقه تو چه حد هست

    1. ناشناس می گوید

      حرفی برای گفتن ندارن

  2. وطنم کیاسر می گوید

    اصلا طرحی برا افتتاح نداشتن
    هیچ پروژه ای در دو سال اخیر نه اجرا شد نه افتتاح
    خدا رو شکر که شهدا و امام جمعه هستن که مسولین بخش تو این ایام به دیدار امام جمعه و خانواده شهدا می رن وگرنه باید الاف بیکار بچرخن تو اداره ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.