پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار مسئولان بخش با امام جمعه به مناسبت هفته دولت + تصاویر

صبح امروز چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ تعدادی از مسئولان بخش چهاردانگه به مناسبت هفته ی دولت با حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش دیدار کردند.

1

 

به گزارش خبرنگار ایگاه خبری چهاردانگه، صبح امروز چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ تعدادی از مسئولان بخش چهاردانگه به مناسبت هفته ی دولت با حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش دیدار کردند.

 

در این دیدار که در دفتر امام جمعه صورت گرفت، امینی بخشدار چهاردانگه، احمدی مسئول ثبت احوال بخش، حجت الاسلام نوری راد مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش، حجت الاسلام نوذری نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ساری، سروان کردان فرمانده سپاه کیاسر، سرگرد بابایی فرمانده نیروز انتظامی چهاردانگه، سعیدی مسئول کمیته امداد بخش و تدادی دیگر از مسئولین حضر داشتند.

 

در ابتدا، بخشدار چهاردانگه گزارشی از عملکرد یکساله بخشداری را در حوزه بخش چهاردانگه ارائه کرد که حجت الاسلام والمسلمین تیموری امام جمعه محترم بخش  چهاردانگه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مسئولین بخش، نکاتی را مطرح نمود.

 

امام جمعه بخش با اشاره به معضل جاده  مسیر ساری به کیاسر و سمنان گفت: ایجاد باند جدید در مناطق حادثه خیز این محور از ضروری ترین موضوعاتی است که مسئولان بخش باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند و باید از اولویت های اصلی دولت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین تیموری در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و اقدامات دولت جهت خروج از رکود و بیکاری در کشور از بخشدار خواست تا لیستی از کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل در بخش چهاردانگه تهیه کند و با تحقیقات در مورد علت تعطیلی و ارائه گزارش به استانداری جهت رفع مشکلات کارخانه ها اقدام نماید.

امام جمعه بخش چهاردانگه افزود: ترویج باغداری و  کاشت درختان سیاه ریشه یکی از اقدامات ارزشمند در بخش چهاردانه است ولی باید توجه داشت که کارخانه های صنایع تبدلی در منطقه ایجاد شود تا اینکه از محصلات کشاورزی به نحو احسن استفاده شود و مشکلات باغداران و کشاورزان هم بر طرف شود.

 

 

1 نظر
  1. عباس کیاسری می گوید

    سلام،خدا پدر و مادر سپاه رو بیامرزه که بودن و گرنه من آنچنان مسول بخشی همراه آقای بخشدار نمیبینم…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.