پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار سردار ملکی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن خوش آمدگویی به سردار یدالله ملکی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس مازندران با بيان اينکه زنده نگه‌داشتن ياد شهدا و حفظ فرهنگ شهادت به عنوان يادگاري براي آيندگان  بايد توجه ويژه شود،  گفت : همکاري با بنياد حفظ آثار و نشر ارزش​های دفاع مقدس برای دانشگاه علوم پزشکی مازندران یک فرصت است زیرا پاسداشت فرهنگ شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد آنها  بسترمناسبی را  برای رشد ما و آیندگان فراهم می کند .

دکتر موسوی سلامت  را همچون امنیت برای جامعه مهم دانست و اظهار کرد : باید از طریق رسانه​ها انعکاس خوبی پیرامون حوزه سلامت و  فعالیت​های جامعه پزشکی و کادر درمانی در دوران ۸ سال دفاع مقدس به عمل آورد .

سردار یدالله ملکی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز در این نشست اظهار کرد:  تبیین نقش پزشکی در دفاع مقدس نشان‌دهنده تخصص در کنار تعهد است و نقش کادر پزشکي و درماني مازندران  در ۸ سال دفاع مقدس درخشان است  .

وی ادامه داد: باید ترجمان صحیحی از این اقدامات  برای نسل​های آینده داشته باشیم؛ چرا که دفاع مقدس نقطه عطفی در همگرایی و همدلی میان جامعه به شمار می​رند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.