پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی شامگاه پنجشنبه در سفر به مازندران با خانواده شهید مدافع حرم، سید رضا طاهر در بابل دیدار کرد.

شهید مدافع حرم سید رضا طاهر اردیبهشت ماه سال ۹۵ در کربلای خان طومان و دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسید. مازندران ۴۰ شهید مدافع حرم و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است.

حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به منظور بررسی برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و بررسی وضعیت فرهنگی تبلیغی استان به مازندران سفر کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با نماینده ارشد دولت و استاندار مازندران، دیدار با علماء ، روحانیون و مبلغین شهرهای مازندران، دیدار و سخنرانی در جمع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان،دیدار و سخنرانی در جمع بانوان فرهیخته و فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مازندران از جمله برنامه های روز پنجشنبه حجت الاسلام قمی در مازندران است.

همچنین، دیدار با خانواده شهدا، دیدار و سخنرانی با جوانان و نوجوانان استان با عنوان رویش های انقلاب اسلامی به ویژه دانش آموزان قرآنی طرح های مصباح الهدی و نورالهدی مازندران و نشست با مدیران ، معاونین و روسای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران از جمله برنامه های سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به مازندران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.