پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار با خانواده های شهدا خالخیل، کرسام و سرخ ولیک+ تصاویر

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵، در راستای کار فرهنگی بسیج چهاردانگه و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای بخش با خانواده شهید قلیان خالخیل، شهید نجفی کرسام و شهید عمادی سرخ ولیک دیدار نمودیم.

0

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵، در راستای کار فرهنگی بسیج چهاردانگه  و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای بخش با خانواده شهید قلیان خالخیل، شهید نجفی کرسام و شهید عمادی سرخ ولیک دیدار نمودیم.

 

کردان با توجه به تشییع با شکوه شهدای مدافع حرم در استان مازندران افزود: این روزها که استان مازندران با عطر شهدای مدافع حرم عطر آگین شده است. شهدایی که دور از وطن  و غریبانه به شهادت می رسند. و مردم فهیم مازندران هم با شرکت گسترده خود در وداع و تشییع جنازه ی آنها ، به نیکی تجلیل می نمایند.

 

فرمانده بسیج چهاردانگه در پایان  یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم چهاردانگه ای ، شهید سالخورده که از روستای واوسر میر افضل چهاردانگه بود را گرامی داشت و گفت:  اگر امثال  شهید سالخورده نبودند اکنون ما باید در مرزهای داخلی خود با تکفیری ها و داعش مبارزه می کردیم.

IMG_7631

 

IMG_7634

IMG_7649

 

IMG_7735

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.