پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار با خانواده‌های مددجوی کمیته امداد در دهستان پشتکوه/ افتتاح یک واحد مسکونی در روستای کوات + تصاویر

1

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، ستوان یکم پاسدار سید احمد میرشفیعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری حضرت ابوالفضل (ع) دهستان پشتکوه از دیدار و سرکشی از خانواده های مددجوی کمیته امداد در برخی روستاهای دهستان پشتکوه خبر داد.
وی گفت: با هماهنگی با اداره کمیته امداد بخش چهاردانگه و با همراهی ریاست محترم کمیته امداد و هیئت همراه ایشان، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری و روحانیون مستقر در دهستان پشتکوه از برخی خانواده های مددجویان کمیته امداد در روستاهای کردمیر، قلعه سر و اروست دیدار و در پایان برخی مشکلات این خانواده ها مورد بررسی قرار گرفت و در آخر نیز با اهدای بسته های معیشتی و محصولات سالم غذایی از آنها تقدیر شد.
ستوان یکم پاسدار سید احمد میرشفیعی در ادامه عنوان کرد: در برخی از این دیدارها نیز امام جمعه محترم چهاردانگه، بخشدار، فرمانده محترم مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش و شهردار کیاسر نیز حضور داشتند.
وی ضمن تقدیر از همه ی مسئولین بخش چهاردانگه به جهت برگزاری هر چه باشکوه تر ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در حاشیه این سرکشی ها نیز یک باب خانه محروم که توسط موسسه خیریه خیمه‌گاه اهل بیت چهاردانگه و خیرین در روستای کوات احداث شده بود با حضور مسئولین بخش چهاردانگه و مردم افتتاح شد.
فرمانده حوزه بسیج عشایری دهستان پشتکوه در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره ی تفکر انقلابی حضرت امام خمینی (ره) و خون جوانانیست که برای رسیدن به آن از جانشان گذشتند. مستکبران عالم و صهیونیسم جهانی باید بدانند بزودی کاخ های پوشالی آن ها به ویرانی تبدیل خواهد شد و گسترش انقلاب اسلامی در سرتاسر کشورهای جهان نشان از این اتفاق بزرگ دارد.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    ضمن عرض خدا قوت به شما بزرگواران

    لطفا موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت ع چهاردانگه صحیح می باشد
    تصحیح شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.