پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار اولیای دم و مصدومان حادثه بیشه کلا با مسئولان سازمان قضایی استان مازندران

0

اولیاء دم و مصدومان حادثه تیراندازی پادگان نیروی هوایی بیشه کلا محمودآباد با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران و دادستان نظامی استان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در این دیدار ضمن ابراز همدردی با اولیاء دم و مصدومان این حادثه اظهار داشت: آنچه رخ داد حقیقتاً تلخ و ناگوار بود و خویشتن داری شما در مواجهه با این موضوع ستودنی است چون اجازه ندادید عناصر ضدانقلاب و دشمنان قسم خورده نظام از آن به نفع خود بهره برداری کنند.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح کشف واقعیت و اجرای عدالت است و در این راه با هیچکس تعارف و رودربایستی نداریم و نیروهای مسلح نیز از این امر مستثنی نیستند.

وی افزود: مطمئن باشید بازپرس پرونده که خود فرزند شهید و فرد با تجربه ای است تمام توان خود را صرف رسیدگی به این پرونده خواهد کرد تا در کوتاهترین زمان با دقت و کیفیت و در کمال بی طرفی به وظیفه شرعی و قانونی خود که اجرای عدالت است، عمل نماییم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران در ادامه، ضمن استماع صحبت های مجروحان و اولیاء دم به سوالات آنها پاسخ داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.