پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار امام جمعه چهاردانگه با حضرت علامه مصباح یزدی

به مناسبت دهه كرامت و ولادت امام رضا (ع) حجت الاسلام يوسفعلي تيموري امام جمعه محترم چهاردانگه با حضرت علامه مصباح يزدي ديدار و گفتگو كردند.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به مناسبت دهه كرامت و ولادت امام رضا (ع) حجت الاسلام يوسفعلي تيموري امام جمعه محترم چهاردانگه با حضرت علامه مصباح يزدي ديدار و گفتگو كردند.

 

حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی در دیدار با امام جمعه بخش چهاردانگه سخنان مهمی را مطرح نمود.

 

حضرت علامه ضمن خوش آمدگویی به امام جمعه چهاردانگه، دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه و امام رضا (ع) را تبریک گفت.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری فرمود: از خداوند متعال می خواهم که توفیق شناخت نعمت عظیم ولایت فقیه و توفیق شکر گذاری آن را به ما عنایت فرمایید.

 

ایشان افزود: غفلت از این نعمت عظیم طبعاً نابخشودنی است و باید نگران آن بود که اگر جامعه قدر دان آن نباشد، ضامنی برای بقای آن نیست.

 

علامه مصباح تاکید کرد: تبیین و بیان مسیر انقلاب و مقام معظم رهبری جزئی از واجبات است و باید به آن اهمیت ویژه ای داد.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه اظهار داشت: وجود نعمت ولایت فقیه و چنین ولی فقیه ایی در جهان اسلام و در این زمان معجزه الهی است.

 

ایشان در ادامه افزود: صدها شهید تقدیم کردیم تا مردم با احکام اسلامی آشنا شوند و حکومت اسلامی برپا شود اما بعضی ها نسبت به اصلی ترین مسائل غفلت می کنند.

 

علامه مصباح گفت: بینی و بین الله من به غیر از معصومین (ع) کسی را به صبر و سعه صدر رهبری ندیدم.

 

ایشان افزود: اصل خود باوری که از ابتکارات امام (ره) است را باید توجه کرد، اما متاسفانه در کشور کسانی هستند که به این موضوع اعتقادی ندارند و حتی در آن زمان امام فرمود: امریکا شیطان بزرگ است، کسی باورش نمی شد و اگر تایید هم می کرد از روی احترام به سخنان امام بود و اکنون بعد از 35 سال آن دور اندیشی و افق دور امام مشخص شد که باز هم متاسفانه بعضی ها امریکا را کدخدای جهان می دانند.

 

در ابتدای دیدار حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی تیموری یانسری امام جمعه چهاردانگه تشکر ویژهای از حضرت علامه مصباح به جهت این نشست صمیمی و ماندگار در ایام دهه کرامت داشت.

 

امام جمعه کیاسر در ادامه از مواضع شفاف و صحیح و منطقی حضرت علامه مصباح قدردانی نمود و افزود: سخنان بیانات و کتاب های ارزشمند شما راه گشای مسیر ماست و برای جهت گیری در مسیر مستقیم و درست سخنان شما، الگو و راهنمای ما و دوستان ماست.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری یانسری گفت: خدا را شاکریم که در این مسیر هستیم و در این راه قدم نهادیم و از خداوند متعال می خواهیم که وجود با برکت و با ارزش شما را حفظ  کند و جامعه ی بشری و جهان اسلام از افکار و اندیشه ناب شما استفاده نماید.

 

امام جمعه کیاسر در بخش پایانی سخنان خود در خصوص چهاردانگه گفت: بخش چهاردانگه و شهر کیاسر منطقه ای کوهستانی اما دارای مردمانی فهیم و هوشمند و منطقه ای عالم خیز و فکر خیز است.

 

براي ديدن تصاوير در اندازه بزرگتر روي آنها كليك كنيد.

 

didar-ba-allameh-mesbah-yazdi-1

didar-ba-allameh-mesbah-yazdi-2

didar-ba-allameh-mesbah-yazdi-3

didar-ba-allameh-mesbah-yazdi-4

didar-ba-allameh-mesbah-yazdi-5

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.