پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دژپسند: افتخار ایران ایستادگی بر سر مواضع و استقلال است

0

وزیر اقتصاد در جمع راهپیمایان ساروی گفت: افتخار ایران؛ ایستادگی بر سر مواضع و استقلال است.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا مازندران، فرهاد دژپسند در جمع مردم ساری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه با اشاره به اینکه آمریکا تلاش دارد با ابزار تحریم کشور را به زانو درآورد، اظهار کرد: تا زمانی که ملت شهیدپرور در صحنه باشد آمریکا و هم پیمانان آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با طی سختی‌ها برابر تحریم‌ها می‌ایستد، تصریح کرد: دولت تصمیم دارد با اعمال سیاست‌ها، مشکلات را کم کند و در این راستا تورم ماهانه از آبان ماه در کشور کمتر شده است.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه ما در اوج جنگ بالاترین تورم را تجربه کردیم و تحلیل گران اقتصادی می‌دانند که ایران رشد اقتصادی خوبی را طی کرده است، یادآور شد: ملت ایران هر وقت فرصت پیدا کرده توانسته به اهداف خود دست یابد پس با کمی استقامت می‌توان این وضعیت اقتصادی را نیز تغییر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، نوع اقدامات و عملکردهای این دولت، نابخردانه است، خاطرنشان کرد: آمریکا و ترامپ جنایت‌های زیادی انجام داده و حتی به کودکان نیز رحم نکردند، آنها با اعمال تحریم‌های شدید می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را که افتخارش ایستادگی بر سر مواضع و استقلال است، به زانو درآورند ولی هیچگاه به این هدف نخواهند رسید.

دژپسند افزود: تلاش دولت بر این است تا با برنامه‌ریزی سختی‌ها را به حداقل برساند و دشمن بداند با تحریم‌ها نمی‌تواند مردم را از صحنه خارج کند.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: دولت در حال مدیریت برای تسهیل سرمایه گذاری در کشور است و در خصوص افزایش کالای اساسی مانند گوشت در نظر داریم ۲۱ میلیون کیلوگرم گوشت در روزهای آینده به بازار وارد و عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه ملت همواره ایثارگر و نجیب ایران همواره تمامی مشقت‌ها و سختی‌ها را تحمل کرده‌اند و پیام واحد ملت ایران ایستادگی مقابل تمامی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان است، یادآور شد: پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اکنون به موضعی رسیدیم که دنیا بداند برای دادن جواب‌های مثبت یا منفی فقط با قدرت خودش تصمیم گیری می‌کند و در منطقه و حوزه بین‌الملل تمام برنامه‌های خود را اجرایی خواهد کرد.

دژپسند با بیان اینکه اکنون پس از سال‌ها استقامت جمهوری اسلامی ایران دارای توانمندی‌های پرشمار در عرصه‌های گوناگون از جمله سلول‌های بنیادین، انرژی هسته‌ای، توان موشکی، صنعت هوا و فضا، تولید علم و رشد شده است، گفت: ایران اسلامی امروز در جایگاهی قرار گرفته است که هیچکس حق تسلط بر آزادگی و استقلال ملت ایران را ندارد.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه سال‌های ۹۵ و ۹۶ سال‌های طلایی صادرات نفت و نقل و انتقال مالی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دنیا بوده است، خاطرنشان کرد: در این سال‌ها رشد اقتصادی مناسب و تک نرخی شدن نرخ تورم سبب شد تا حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران از نرخ تورم پیشی گرفته و قدرت خرید مردم افزایش یابد.

وی افزود: ما در این شرایط باید به هر آنچه که داریم اکتفا بکنیم و نباید برای خدمت به مردم کم کار و بی توجه باشیم.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه به طور یقین همواره مشکلات اقتصادی وجود داشته اما شما بدانید که توطئه‌های دشمنان همواره پس از انقلاب علیه ایران شدت یافته است، گفت: با تمام این مشکلات اکنون دنیا می‌داند که جمهوری اسلامی ایران نقش محوری و مستقیم در تمام برنامه‌های منطقه و بین‌الملل در خاورمیانه دارد.

دژپسند یادآور شد: مردم در ۴۰ سالگی انقلاب نشان دادند که با تمام مشقات و سختی‌ها در کنار نظام هستند و حاضر به عقب‌نشینی نیستند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.