پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دولت پای کار جبران خسارات سیل ایستاده است

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اقدامات خوب دولت برای جبران خسارات ناشی از سیلاب اظهار داشت: اعتبارات خوبی برای جبران خسارات سیل در بخش کشاورزی و مسکن تخصیص یافته است.

وی با عنوان اینکه کمک‌های بلاعوض بین سیل زدگان در حال توزیع است، کمک‌های بلاعوض دولت در بخش کشاورزی را بی سابقه دانست و گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال سهم استان در این بخش بوده و برای اولین بار برای بخش کشاورزی کمک بلاعوض تخصیص داده شده است.

حسین زادگان با بیان اینکه سیل خسارات زیادی به زیرساخت‌ها، حوزه مسکن و کشاورزی وارد کرده است گفت: دولت برای جبران خسارات پای کار است و اقدامات خوبی نیز تاکنون انجام شده است.

استاندار مازندران با تاکید بر بازسازی و نوسازی خسارت‌های ناشی از سیل و تقویت زیرساخت‌های استانی گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استانی و ملی برای توسعه بهره گیری کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

وی با عنوان اینکه باید از همدلی و وحدت در سیل اخیر برای توسعه مازندران بهره گیریم یادآور شد: مازندران ظرفیت‌های خوبی برای توسعه دارد و خوشبختانه در جریان سیل اخیر، تمام دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، نیروهای مسلح و گروهای جهادی و بسیجی همکاری خوبی داشته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.