پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دولت سیزدهم در اجرای طرح های تحول فرهنگی مردم‌محور پیشتاز است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران، اظهار کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی مردم پایه به معنای عمق بخشی به مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف کشور است.

وی با بیان اینکه اساسا پیشرفت بدون مشارکت مردم محقق نمی‌شود، افزود: جلب مشارکت و نظرات مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از کارویژه های محوری نظام اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران فرهنگ را سنگ بنای نظام اسلامی و تحول آفرین دانست و یادآور شد:کشور طی ۴۴سال گذشته با تکیه بر فرهنگ و مفاهیم ارزشی و دینی از گردنه های سخت عبور کرد.

سلگی از عرصه فرهنگی بعنوان جبهه تقابل نظام اسلامی و استکبار جهانی یاد و تصریح کرد: تکیه بر فرهنگ مانای اسلامی و ایرانی رمز اعتلای پیشرفت و توسعه یافتگی است.

وی با اشاره به تحولات فرهنگی در عرصه جهانی و نیازهای نو به نوی این عرصه خاطرنشان کرد: استکبار می‌کوشد با اغواگری و فریب رسانه‌ای ذهن‌های مردم بویژه جوانان ما را تسخیر کند اما انقلاب اسلامی در این عرصه دست برتر را دارد.

سلگی، تقویت امید و ایمان را رمز اساسی پیشرفت مولفه‌های فرهنگی خواند و افزود: مسؤولیت مهم امید آفرینی و افزایش ایمان در جامعه بر دوش مدیران قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر رویکرد مهم دولت سیزدهم در عرصه عدالت و مردم‌گرایی، اظهار کرد: دولت سیزدهم با نقش‌آفرینی موثر در تعاملات اجتماعی بسوی رشد و تقویت سامانه‌های فرهنگی گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به تنوع خرده فرهنگ‌ها در دیار علویان، مازندران را پرچمدار فرهنگ آرمانی در سپهر معنویت دانست و افزود: ولایت‌مداری و پایبندی به ارزش‌های دینی و فرهنگی در مازندران موج می‌زند.

سلگی با تاکید بر نقش مهم جوانان مازندرانی در پایداری اندیشه‌های ایمانی در این دیار خاطرنشان کرد: تشکیل هسته‌های فرهنگی با محوریت جوانان در مازندران با شتاب فزآینده‌ای دنبال می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.