پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دوره متوسطه دوم دوره حساسی است و معیار وضعیت آموزشی منطقه چهاردانگه به حساب می‌آید

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه صبح امروز در جلسه کارگاهی مدیران متوسطه دوم، دوره متوسطه دوم را دوره ای حساس قلمداد کرد و آن را معیار وضعیت آموزشی منطقه دانست.

0

به گزارشپایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ «حامد خلیلی ازنی» رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه صبح امروز در جلسه کارگاهی مدیران متوسطه دوم منطقه، ضمن تقدیر از تلاش مدیران مدارس متوسطه دوم اظهار کرد: «شما لذت کار کردن در چهاردانگه را درک کردید و با تمام قدرت، مدارس خود را مدیریت و امور مرتبط با آن را اجرا کردید.»

وی ادامه داد: «دوره متوسطه دوم دوره سخت و حساسی است و دانش آموزان این دوره خروجی آموزش و پرورش منطقه هستند و کیفیت آموزش منطقه به وسیله آنان سنجیده می شود. به گونه ای آنان معیار وضعیت آموزش و پرورش چهاردانگه هستند.»

خلیلی با توجه به چالش آموزش و پرورش چهاردانگه در مواجهه با بازنشسته شدن همکاران فرهنگی افزود: «دغدغه اصلی من جایگزین کردن نیروها به جای بازنشستگان سال ۱۴۰۰ است.»

این مقام مسئول با بیان اهمیت وجود همدلی در بین نیروهای آموزش و پرورش تصریح کرد: «آموزش و پرورش مجموعه‌ای منظم است. هر کدام از دوره های ابتدایی، متوسطه اول و دوم به تنهایی به موفقیت نمی‌رسند و وظیفه اداره به عنوان ستاد، حمایت از مدارس در دوره های آموزشی مختلف است.»

رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه یکی از فاکتورهای رونق سکونت در منطقه را بازگشایی مدارس دانست و عنوان کرد: «مدارس منطقه چهاردانگه به اکثر امکانات آزمایشگاهی، آموزشی و ورزشی دسترسی دارند. اولین مدرسه با نیازهای ویژه در تاریخ منطقه چهاردانگه در بهمن امسال تاسیس شد و شروع به کار کرد و به زودی نیز بازگشایی اتاق مشاوره نیز در منطقه رخ خواهد داد.»

خلیلی اضافه کرد: «ارزش اصلی همه ما “معلم بودن” است و تمام این مسئولیت ها فقط جهت خدمت بیشتر به مردم منطقه است. موفقیت آموزش و پرورش منوط به تلاش همه ما فرهنگیان است که موجب سربلندی منطقه چهاردانگه می‌شود.»

وی در پایان با اشاره به جمله ای از پروفسور فرهودی بنیانگذار علم ژنتیک خاطرنشان کرد: «ثروت با خود قدرت می‌آورد، علم با خود شهرت می‌آورد، اخلاق با خود محبوبیت و خدمتگزاری با خود ابدیت به همراه دارد.
از این رو به اعتقاد من، همه شما با خدمتگزاری به دانش‌آموزان منطقه، به ابدیت رسیدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.