پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دوره‌های تخصصی توانمندسازی مهارت‌افزایی دانش آموزان بسیجی مازندران برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد جعفری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بحث یاوران ولایت فرماندهان پیشگام پس از یک پالایش چندماهه انتخاب شدند و نخستین دوره تخصصی توانمندسازی برای آنان برگزار می‌شود. این دوره‌ه چهار و پنج روزه بوده و در اردوگاه امام خامنه ای گهرباران ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: 608 نفر از دانش آموزان مدارس استان در این دوره‌ها شرکت می کنند تا از توانمندی بیشتری در مهارت افزایی دانش آموزان استفاده شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی مازندران با اشاره به اینکه از فردا میزبان دانش آموزان هستیم و برای نخستین بار این دوره توانمندی برگزار می‌شود، تصریح کرد: تمرکز ما این است تا فعالیت‌های دانش آموزان تاثیر بیشتری در ماموریت‌های بسیج دانش آموزی داشته باشد.

جعفری گفت: 300 نفر از برادران و 308 نفر خواهران در این دوره حضور دارند که برادران از 21 تا 27 تیرماه و خوهران از28 تیر تا چهارم مردادماه بر اساس مهارت‌های لازم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مربیان و اساتیدی که دوره مهارتی را آموزش می‌دهند، تعدادی از دانشجویان و فارغ الاتحصیلان بسیجی و طلبه‌های توانمند استان هستند که خودشان دوره مهارتی را گذراندند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی مازندران گفت: دومین مرحله اردو برای فرماندهان واحد و اعضای شورای آنها در شهریور برگزار می‌شود تا آنچه آموزش دیدند در مهرماه جهت حضور در مدرسه جهت ماموریت علمی و بسیجی آماده می‌شوند. گواهی دوره یاوران ولایت اعطا می‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.