پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دهه فجر ۳۲ پروژه در جویبار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

0

سید علی اسد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، افزود: در دهه مبارک فجر ۲۳ پروژه با اعتبار هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی ۹ طرح با اعتبار حدود پنج میلیارد تومان آغاز می شود .

وی با اعلام اینکه آسفالت معابر شهری به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد، گفت : فاز نخست سالن پرورش ماهیان خاویاری هم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ۳۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند .

فرماندارجویبار با بیان اینکه ساختمان اتش نشانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و مخزن ۵۰۰ مترمکعبی در روستای لاریم با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان  این روزها به بهره برداری می رسد.

اسد بیان کرد: دیگر طرح هایی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان جویبار به بهره برداری می رسد ۶ طرح برق رسانی ، ۶ طرح دهیاری و اشتغال زایی بهزیستی است.

وی در پایان با اعلام انکه به مناسبت ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی ۹ طرح با حدود پنج میلیارد تومان آغاز می شود، گفت: تعریض محور جویبار به کوهیخیل ، ساماندهی گلزارشهدای کوهیخیل ، آسفالت و بهسازی راه روستایی آغاز خواهد شد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.