پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دهه فجر ۲۲ پروژه در چالوس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

0

محمدناصر زندی عصر شنبه در نشست خبری افزود: از این تعداد طرح ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر  ۱۶ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۴ طرح دیگر با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز می شود.

وی ادامه داد: با راه اندازی این طرح ها برای ۴۰ نفر اشتغالزایی شده ضمن اینکه برای ۷۰ نفر دیگر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشغال کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از این طرح ها ، یک واحد معدنی در مرزن آباد با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ،  ۲ باب مدرسه در گرامجان و مسده، ۸ طرح تامین برق و نصب ترانس در مناطق روستایی و شهری چالوس، آسفالت شهری و روستایی، ساماندهی گلزار شهدا، احداث دیوار حفاظتی و برق رسانی و آبرسانی به شهرک صنعتی مرزن آباد در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح در این ایام گفت : اجرای خط انتقال تامین آب مرزن آباد به طول چهار کیلومتر، احداث یک حلقه چاه آب، احداث ساختمان ایستگاه آتش نشانی مرزن آباد و احداث بلوار و میدان مرزن آباد چالوس از جمله این طرح ها است.

زندی ادامه داد: در حال حاضر طرح تعریض مسیر حدود ۳ کیلومتر شهر مرزن آباد تا طویر با تعامل دستگاهها در حال انجام است و امیدواریم تا پیش از سال جدید آماده بهره برداری شود و در مرحله بعد نیز طرح تعریض مسیر ۵ کیلومتر از طویر تا دزدبن هم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه از مردم خواست بدور از هر اختلاف ، در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند تا هر گونه دسیسه ها و توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی خنثی شود.

شهرستان چالوس با جمعیتی دست کم ۱۳۰هزار نفر دارای سه شهر و ۱۶۵روستا در غرب مازندران قرار دارد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.