پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دقیقی: شمس‌آذر در برابر نساجی تیم برتر میدان بود

0

ایسنا/قزوین سرمربی شمس‌آذر گفت: خیلی برای آقای الهامی احترام قائل هستم ولی بازی یک طرفه بود و در تمام دقایق بازی شمس‌آذر تیم برتر میدان بود و حداقل می‌توانستیم ۲ گل جلو باشیم تا اینکه مربی تیم مقابل چند تعویض خوب داشت و توانست فشار شمس‌آذر را مدیریت‌ کنند.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، سعید دقیقی پنجشنبه شب پنجم مهر در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر با نساجی که با تساوی بدون گل پایان یافت، در جمع خبرنگاران ضمن گلایه از تماشاگران قزوینی که در ورزشگاه حضور نداشتند، اظهار کرد: بازیکنان شمس‌آذر امروز بازی شایسته‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: نزدیک به ۲۰ دقیقه ۱۰ نفره تیم برتر میدان بودیم، خلق موقعیت‌های بسیاری داشتیم و بازی در حالت برابر در نیمه دوم آغاز شد و بازیکنان من انواع مختلف از تاکتیک‌ها را اجرا کردند.

وی گفت: خیلی برای آقای الهامی احترام قائل هستم ولی بازی یک طرفه بود و در تمام دقایق بازی شمس‌آذر تیم برتر میدان بود و حداقل می‌توانستیم ۲ گل جلو باشیم تا اینکه مربی تیم مقابل چند تعویض خوب داشت و توانست فشار شمس‌آذر را مدیریت‌ کنند.

دقیقی در پاسخ به سؤال خبرنگاران بیان کرد: امروز از فوتبالی که فخریان به نمایش گذاشت راضی بودم، وزیری هم از بازی‌های قبل بهتر ظاهر شد و به طور کلی امروز از بازیکنانم راضی بودم، البته بازیکنان روی نیمکت شمس آذر جوان هستند و آینده درخشانی دارند ولی ما به لحاظ بازیکن تمام‌کننده ضعف داریم.

سرمربی شمس‌آذر در پایان تصریح کرد: هماهنگی بازیکنان زمان‌بر خواهد بود، به طور قطع ما تلاش می‌کنیم که بهترین باشیم و بهترین بازی‌ها را از خود به نمایش بگذاریم، تماشاگران قزوینی‌ هم باید از تیم خود حمایت کنند و در بازی‌های خانگی بیشتر در ورزشگاه حاضر شوند و به عنوان یار دوازدهم همراهمان باشند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.