پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دعوت مسئولان استان مازندران از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، محمد اسلامی استاندار و عبدالله رضییان رئیس مجمع نمایندگان مازندران در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از اقشار مختلف مردم روزه دار استان جهت شرکت در راهپیمایی این روز و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.

در این پیام آمده است: فلسطین و قدس همچون نگینی درخشان در جهان اسلام پرتو می افشانند. روز قدس؛ میراث ماندگار معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی و تجلی مقاومت و مبارزه جهان اسلام با استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.

روز قدس، روز تجدید میثاق با معانی متعالی و بلند ایثار، مقاومت و عدالت خواهی و عهد و پیمان با تمام ستمدیدگان خصوصا ملت بزرگ و مظلوم فلسطین و روزی متعلق به همه جهانیان و روز فریاد امت اسلامی علیه جرثومه فساد و تباهی و استکبار جهانی و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

روز جهانی قدس؛ فریاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم نمودن سیاست های ظالمانه آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب قدس شریف و روز تجلی وحدت و همدلی برای رهایی قبله اول مسلمین جهان است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، نشانه حزم و دوراندیشی امام راحل (ره) برای محکومیت رژیم جعلی اسراییل  و حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود تا برای همیشه در یاد و خاطره مسلمانان و عدالت خواهان جهان زنده بماند.

امروز رژیم جعلی صهیونیسم یک غده سرطانی است که سالیان متمادی قبله اول مسلمین را اشغال کرده است و روز به روز بر زیاده خواهی های خود می افزاید.

حضور پرشور مردم مومن و ولایت مدار مازندران در راهپیمایی روز قدس چونان همیشه؛ مشت محکمی بر دهان زورگویان و رژیم صهیونیستی و اذناب بی ریشه آن ها در منطقه خواهد بود.

اینجانبان ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جهانخوار از اقشار مختلف مردم فهیم، بصیر، آگاه و روزه دار مازندران دعوت می‌کنیم، همدوش و همراه با ملت بزرگ ایران، چونان سال ‌ای گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین، پاسخ قاطعانه ای به توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر بدهند و فریاد سردهند که هرگز آرمان آزادی قدس شریف را فراموش نخواهند کرد.

روز قدس جلوگاه امسال وحدت مازنی‌ها برای حمایت از ملت فلسطین می‌شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران نیز گفت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان، مازندران جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی مازندرانی‌های غیور برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد.

‌احد جاودانی از همه مسلمانان و آزادگان جهان دعوت کرد که با شرکت در راهپیمایی روز قدس با آرمان بلند امام خمینی(ره) مبنی بر بازگرداندن فلسطین به پیکر جهان اسلام تجدید پیمان کنند.

وی افزود: روز قدس، روز حماسه سازی جهانی امت اسلام و انسانهای آزاده فرا می‌رسد و بار دیگر در آستانه جمعه آخر ماه مبارک رمضان، ملت‌های مسلمان و مستضعفان جهان در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین، از استکبارجهانی و در رأس آن غده سرطانی اسرائیل، اعلام برائت خواهند کرد.

جاودانی بیان کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جای جای مازندران جلوه‌گاه وحدت و یکپارچگی مازندرانی‌های غیور و غیرت‌مند برای حمایت از ملت فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف خواهد شد.

وی افزود: مازندران این پیام را به جهانیان به‌ویژه صهیونیسم بین‌الملل و دشمنان اسلام ابلاغ خواهد کرد که ملت ایران با درک اهمیت عمق راهبردی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان امروز، هیچ گاه از فلسطین بعنوان مسأله اول جهان اسلام و نیز مسأله حیاتی جامعه عدالت‌خواه و صلح طلب غفلت نخواهد کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران گفت: بدون تردید وعده الهی در باره نابودی ستمگران که در کلام بشارت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی متجلی شده تحقق خواهد یافت و به زودی جهانیان شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهند بود.

‌ /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.