پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دعوت از ورزشکاران ناشنوای مازندرانی به تیم های ملی

0


فیروز کاظمی‌فرد قائم مقام هیأت ناشنوایان مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: ورزش ناشنوایان در استان از ظرفیت بالایی برخوردار است و استعدادهای زیادی در این استان حضور دارند که قطعا آینده تیم‌های ملی ما را تضمین خواهند کرد.

کاظمی از اعزام ورزشکاران مازندرانی به تیم‌های ملی خبر داد و گفت:  نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم‌ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه، معرفی شدند.

وی افزود: مسابقات انتخابی تیم‌ملی کشتی بزرگسالان ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ ترکیه برگزار شد و کشتی‌گیران مازندرانی در اوزان مختلف جهت حضور در تیم‌ملی معرفی شدند.

قائم مقام هیأت ناشنوایان استان مازندران بیان کرد: حسن مدانلو، حمید رضا کنعانی، مهدی رحیمی، علی مومیوند به‌عنوان ورزشکار و مهدی نیک منش بعنوان مربی نفرات معرفی شده به تیم‌ملی کشتی هستند.

کاظمی افزود: ششمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان بزرگسالان و چهارمین دوره جوانان آزاد و فرنگی ۲۰۲۱ ، در استانبول ترکیه برگزار می‌گردد.

این مسؤول همچنین از حضور ورزشکاران مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال خبر داد و گفت: ششمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۲ در تهران آغاز شد.

کاظمی ادامه داد: علی سلیمی، حسین مرادی، امیرحسین اسماعیلی ورزشکاران دعوت شده به ششمین مرحله از اردوی آمادگی تیم‌ملی فوتبال جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا انتخابی بازی‌های المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ هستند.

وی افزود: مسابقات انتخابی فوتبال المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان، از ۱۱ تا ۲۱ خردادماه به میزبانی کشورمان در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: ابعاد فرهنگی و اجتماعی زیادی در هیأت ناشنوایان وجود دارد که بر اساس وظیفه اجتماعی باید به ورزشکاران آن نیز خدمت کرد. امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر، شاهد توسعه و گسترش این رشته‌های ورزشی و افتخارآفرینی جوانان مازندرانی در میادین مختلف باشیم.

 /۸۶۰۵۹/ج




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.