پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دعوت از مردم در راهپیمایی روز قدس/ جوانان فلسطین به گنبد آهنین هم نفوذ کردند

0

 به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اهمیت روز قدس، با گرامیداشت بنیانگذار روز قدس، اظهار کرد: دشمنان ما در ۷۴ سال قبل دست به یک جنایت نابخشودنی،کشتار انسانی و ضایعه بزرگ اجتماعی زدند و میلیون‌ها انسان را از خانه و زندگی خود را آواره کردند تا سرزمین‌شان را غصب کرده و رژیم غاصب را تشکیل دادند‌.

وی گفت: انسان‌های زیادی را از مناطق مختلف دنیا جمع کردند و در فلسطین اسکان دادند و یک ملت سنجاق شده و غیرواقعی آنجا شکل گرفت، پس نه ملت اسرائیل واقعی است و نه دولت و رژیم غاصب اسرائیل دولتی حق و درست است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با طرح این سوال که برای این ظلم بزرگ در مقابل این ظالمان تاریخی چه باید کرد؟، اضافه کرد: براساس آموزه دینی انسان نباید ظلم کند و نباید ظلم‌پذیر باشد و باید با ظلم مبارزه کند و حق خود را از ظالم بگیرد.

این مسؤول یادآور شد: مسلمانان خلق و جوی جهادی و گروه‌های استشهادی براساس این آموزه‌ها و حق و حقوق انسانی حتی از زاویه حقوق بشری الان طی حدود ۷ دهه اقدامات آزادی‌خواهانه و بازگشت به سرزمین غصب شده خود را دارند و داشتند.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه دشمنان سعی‌شان بر این است مساله فلسطین را از صفحه ذهن جهانیان و مسلمانان پاک کنند، تصریح کرد: همچنین با سران دولت‌های اسلامی در حال رایزنی هستند که آنان را با خود همراه کنند و دیگر شعار حق و حقوق فلسطین را کنار بگذارند و دم از فلسطین نزنند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر در دستور کار دشمنان سرکوب کردن گروه‌های جهادی، جوانان و مردم حق‌طلبی که برای گرفتن حقوق از دست رفته و غصب شده خود اقدامات دارند، می‌جنگند با این حال به شدت آنان را سرکوب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: گرچه برخی از کشورهای اسلامی خیانت کردند و با رژیم صهیونیستی یا پنهانی و مخفیانه و بعضا هم علنی سازش کردند، اما مردم و جوانان فلسطین هیچ‌گاه از پای ننشستند و دامنه فعالیت‌های جهادی خود را روز به روز گسترش دادند و از قدرت دفاعی و رزمی دارند قوی‌تر می‌شوند به‌طوری‌که ارتش رژیم غاصب را به عجز درآوردند و گنبد آهنین را به تمسخر گرفتند.

این مسؤول یادآور شد: جوانان مبارز فلسطین که یک روز با سنگ می‌جنگیدند و راهی جز این نداشتند امروز به موشک و سلاح‌های پیشرفته دیگر مجهز هستند که به گنبد آهنین هم نفوذ می‌کنند و زندگی را در کام صهیونیست‌های غاصب تلخ می‌کنند و نگذاشتند فلسطین فراموش شود و به حاشیه رانده شود.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه فلسطین زنده است و در متن مسائل دنیای اسلام قرار دارد، افزود: رزمندگان فلسطینی هم پیروز خواهند شد و از پای نخواهند نشست.

وی گفت: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس و حمایت اقشار مردمی از کشورهای مختلف در محکوم کردن جنایات صهیونیستی در راستای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف و محور و در متن بودن مساله فلسطین ازسوی امام راحل بوده و همه مسلمانان باید حمایت خود را از فلسطین و بیزاری از رژیم غاصب اعلام کنند و بر همه ما فرض است که روز جمعه در راهپیمایی شرکت کرده و از مظلومان در این روز حمایت و از ظالمان بیزاری خود را اعلام کنیم.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.