پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دعوت از سرمایه‌گذاران برای رفع معضل زباله و پسماند آمل/پرهیز از نامه‌نگاری‌های بی‌اساس و طاقت‌فرسا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا حاجی‌پور عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در سالن همایش‌های شهدای ششم بهمن فرمانداری ویژه برگزار شد، اظهار کرد: فرصت خدمتگذاری و دست‌گیری مردم از بهترین فرصت‌هایی است که خداوند به هر انسان عنایت می‌کند تا عیار افراد را بسنجد.

وی با گرامیداشت ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای حماسه عظیم ۱۵ خرداد، افزود: امروزه آرامش، اقتدار، صلابت و قدرت ایران اسلامی را مدیون ایثارگری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران، رزمندگان و اهدای خون پاک آنها هستیم.

نماینده مردم آمل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروزه همه مسؤولان بدهکار شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنها هستند، تصریح کرد: ما علاوه بر شهدا، بدهکار مردم هستیم که ولی‌نعمتان هستند پس وظیفه داریم شبانه‌روزی برای خدمت به آنها تلاش و کوشش کنیم.

این مسؤول با اعلام اینکه باید همواره به فکر مردم باشیم و در راستای رسیدگی به آنها، با خدمت و کار باعث شویم تا آنها بیشتر از گذشته به نظام جمهوری اسلامی افتخار کنند، ادامه داد: پس از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در محاصره اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه دشمنان هستیم و علاوه بر هشت سال دفاع مقدس که در جنگ نظامی با اوج محدودیت‌ها و تحریم‌ها مقابل دنیای استکبار بودیم، طی سال‌های گذشته با انواع تحریم‌ها و فشارهای سنگین استکبار دست و پنجه نرم می‌کنیم.

حاجی‌پور با بیان اینکه امروزه جامعه نیاز دارد تا مسؤولان در کنار مردم دست به دست هم دهند و با همدلی و اتحاد به پیشرفت و ترقی کشور فکر کنند، یادآور شد: با ورود مهمان ناخوانده و ویروس منحوس کرونا از اوایل اسفند ماه سال گذشته بیشتر از هر زمانی اتحاد و همدلی‌ها را در تهیه مواد ضدعفونی، تولید ماسک، کیت حفاظتی و دستکش شاهد بودیم.

وی با اعلام اینکه با توجه به منویات ارزشمند رهبر انقلاب اسلامی مردم در رزمایش کمک مؤمنانه بیشترین همت و همدلی را از خود به نمایش درآوردند، بیان کرد: برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و اقتدار انقلاب جدای از هر گرایش، سلایق و علایق سیاسی انتظار داریم مسؤولان با وحدت بین خود، در کنار و دوشادوش مردم باشند.

نماینده مردم آمل در خانه ملت با بیان اینکه متأسفانه سفره‌های مردم روز به روز کوچک و کوچکتر می‌شود، ادامه داد: باید در راستای خدمت به مردم مسؤولان امر تسهیل‌سازی را در پیش بگیرند و از نامه‌نگاری‌های بی‌اساس و طاقت‌فرسا به یکدیگر خودداری کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه دسترسی آسان مردم به مسؤولان، در کنار مردم قرار گرفتن و  تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای خدمت‌رسانی بهتر و کمک به ملت از مهم‌ترین اهدافم بوده است، بیان کرد: باید در راه خدمت به مردم صادق، راست‌کردار و درست‌کار باشیم.

حاجی‌پور با اعلام اینکه امروز مردم کشورمان در روزهای سخت و دشوار جنگ قرار دارند، متذکر شد: فرصت خدمت کوتاه است و باید در این فرصت کوتاه کارنامه درخشان و عملکرد بالایی داشته باشیم.

وی نخستین مشکل اساسی شهرستان آمل را معضل پسماند و زباله دانست و خاطرنشان کرد: عمارت سال‌های زیادی است که میزبان زباله آمل و بسیاری از شهرهای مازندران است و شیرآبه‎های آن از گذشته تاکنون باعث بروز بیماری‌های صعب‌العلاج همانند انواع سرطان شده است.

نماینده مردم آمل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر دعوت سرمایه‌گذاران برای رفع معضل زباله و پسماند در این شهرستان، یادآور شد: همیشه و در هر حال از پیشنهادات، نظرات و اندیشه‌های اندیشمندان، صاحب‌نظران و مردم آمل استقبال می‌کنیم و پس از مطالعات کلیدی، موضوع را در صحن مجلس بیان خواهم کرد.

این مسؤول با بیان اینکه کوه زباله عمارت در مجاورت قله دماوند حدود ۷۰ سال زباله بسیاری از شهرهای مازندران را در خود جای داده و شیرابه‌های آن با ورود به رودخانه کبیر هراز، به مزارع و زمین‌های کشاورزی راه پیدا کرده است، تصریح کرد: روزانه نه تنها در بیمارستان‌های مازندران بلکه در بیمارستان‌های پایتخت کشور مردان و زنان زیادی از این شهرستان را سراغ داریم که برای درمان انواع بیماری سرطان هزینه‌های گزافی را متحمل می‌شوند.

وی با تأکید بر ایستادگی و کوتاه نیامدن مقابل برخی نظرات وزارت کشور و استانداری مازندران، گفت: بحث سلامت مردم از همه چیز مهمتر است و باید فضای مناسبی برای دفن و دپوی زباله در این شهرستان انتخاب شده و پس از مطالعات اساسی وارد چرخه شود.

 /۸۶۰۱۲/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.