پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمن سعی دارد تسویه حساب‌های قبلی را یکجا با نظام انجام دهد

0

زهرا کیاپاشا مسؤول گروه جهادی دختران حاج قاسم مازندران درباره اغتشاشات اخیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: بعد از فتنه ۸۸ دشمن متمرکز بر جریانات زنان شده و اعتراضات را زنانه کرده و متمرکز بر ظرفیت‌های زنان اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن متمرکز بر جریان تربیت نوجوانان کرده تا نسل آینده ایران را افرادی با نفوذ فکری خود داشته باشد، افزود: پس توجه کنیم که جنس اعتراضات زنانه و با در نظر گرفتن لطافت‌های زنانه هستند نه مردانه و خشن!

مسؤول گروه جهادی دختران حاج قاسم مازندران با بیان اینکه هدف‌گذاری دشمن تلاش برای استفاده از ظرفیت نوجوانان برای تربیت نیروی فتنه گر در جمهوری اسلامی با تمرکز بر دختران است، تصریح کرد:  دشمن در این روزها با یارکشی و القا فشارهای خارجی و بین‌المللی  برای زمین زدن انقلاب اسلامی و گرفتن حق رأی تلاش کرد و از همه مهم‌تر اینکه با این کار می‌خواست مشروعیت خود را ثابت کرده و ایران و نظام جمهوری اسلامی را متحجرانه و دارای خفقان شدید و عقب افتاده نشان دهد.

کیاپاشا اضافه کرد: دشمن این بار، سعی داشت که همه تسویه حساب‌های قبلی را یکجا با نظام انجام دهد؛ به این معنی که از تمام شایعه‌ها و شبهات علیه نظام استفاده کند تا به درصد یاران خود در هر جناح و نگرشی اضافه کند.

وی خاطرنشان کردو نشانه گرفتن عقاید و باورهای دینی مذهبی کشور برای ضربه زدن به نظام و تربیت نسل آینده از مهم‌ترین اهداف این بار دشمن بود .

معاون دبیرستان دخترانه شاهد چالوس با اشاره استفاده دشمنان از ظرفیت هنرمندان برای قانونی شدن کشف حجاب، اظهار کرد: تغییر نوع نگرش به مسئله حجاب و عفت زن استفاده از رسانه بین الملل و حقوق بین‌الملل برای حق گیری و عادی سازی روابط اقشار مختلف جامعه اعم از محجبه و بی حجاب و بدحجاب در کنار یکدیگر برای قبح شکنی و زمینه‌سازی کاری که دشمن می‌کند.

کیاپاشا تصریح کرد: دشمن جنس دختر امروزی مد نظر خود را به خوبی تصویرسازی می‌کند؛ دختری بی قید و بند و معترض، کاری که ما نمی‌کنیم؛  تولید محتوایی از سبک زندگی و تفکر دختر تراز ایرانی نشان نمی‌دهیم با این همه زیبایی ‌‍ها و استعدادهایی که در دختر تراز اول ایرانی است.

وی با اعلام اینکه کار تبیین، یک حرکت زنانه است،  کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود، یادآور شد: باید شرایط را شناخت ، آمادگی ذهنی پیدا کرد و با  مشورت گرفتن از اهل فکر و جدا نشدن ،  تفکیک نشدن،  ان شاءالله در مسیر قدم گذاشت.

مسؤول گروه جهادی دختران حاج قاسم مازندران بیان کرد: همه حرکت‌های تبیینی عالم به‌واسطه مهاجرت‌ها و مجاهدت‌های بانوان شکل گرفته که بعد از یک مجاهدت عظیم یک امام یا نبی ، پای حرکت و قیام ایستادند و در طول تاریخ اینگونه بوده است.

کیاپاشا اضافه کرد: در تاریخ ببینید جان ولی خدا را همسر حضرت اسماعیل چطور حفظ می‌کند، مادر حضرت موسی، همسر فرعون، این بانوان چه مجاهدت‌های خاموشی انجام دادند با اینکه گاهی نقش‌شان مادرانه است اما تاریخ را تغییر دادند،جان حفظ کردند،گاهی نفاق را از بین بردند با پذیرش توهین‌ها مثل مریم‌هایی راه را طی کردند، حضرت خدیجه سلام‌الله علیها، حضرت زهرا سلام الله علیها،زینب‌کبری، حضرت معصومه هجرت عظیم این بزرگوار دنیایی را بهم ریخت، اینها حرکت‌هایی که در توان و باور بانوان جامعه ما است.

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «زنان رهبران این نهضت‌اند»، افزود: مقام معظم رهبری نیز شاخصه‌هایی دارد که باید تلاش کنیم آن را در جمع‌هایمان بیاوریم و ان شاءالله در این جهاد اکبر همگی سربلند و موفق باشیم.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.